Tur och (o)tur

SJ, SJ gamle vän... var uppe på en utbildning i Stockholm. Vägen upp var relativt smärtfritt förutom den tidiga avgången 05,54. Det blev någon timme över innan det var dags för hemgång, vi passade på att köra några repor på staden. Tiden går dock väldigt fort så jag fick rycka med mig en t-shirt i sista sekunden innan dom stängde. Ska kolla om den var snygg när jag kommer hem.

Resan hem blev segare, utanför Flen var det strömlöst i 55 min, man vill ju gärna sitta fast ute i ingenstans i nästan en timme. Rutinerad som jag är hade jag med Svenska Maffia, boken alltså inte dom som är med i den, så jag kunde läsa rätt många sidor innan Barsebäck 2 började jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sen e det ju tur man man lever i moderna sverige och har en mobiltelefon!Då kan man ju alltid roa sig med att ringa eller sms:a...men helt klart är en bok mer avkopplande och givande.



Kramar

/Linda

2009-02-17 @ 16:48:59
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0