Tidsoptimering

Tid är en bristvara sägs det ofta men jag har, efter många timmars funderande, kommit fram till vad det verkligen är, planering, planering. Det är vad allt handlar om, ska jag vara lite hård mot mig själv så har jag egentligen bara jobbet som styr mig. Jäkligt skönt att bara ha sig själv att tänka på men det gör också att jag, personligen, inte behöver planera någonting alls. Kan komma och gå när och hur jag känner för. Som sagt drabbar det inte mig själv så mycket, mer andra som drabbas av mitt Vagabondliv.
MEN i slutändan drabbas jag indirekt, har lagt mig till med en ful ovana att inte planera upp något mer än ett dygn. Känns som dett är något jag absolut måste ta tag i. Tidsoptimering är nyckeln som jag ska låsa upp livet med.
Hoppas få anledning att återkomma i min progress.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Är nog väldigt lätt att inte planera längre då man inte har familj.Min värld skulle ju rasa om inte jag planerade veckor i förväg MEN då har jag ju tre hemmavarande barn och alla deras aktiviteter,samt ett "eget liv" där mina intressen också ska in..

Då jag levde ensam för hundra år sedan planerade nog inte jag så mycket...tror jag...

2009-02-19 @ 14:51:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: KAROLIN

Caroline[email protected]

Lägg till mej där om du vill ..



LÄGG INTE UT MIN MSN FÖR DÅ E KAG BOMBAD SEN :)

2009-02-19 @ 21:01:21
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Klart det behövs lite struktur, men inte föööör mkt! Iaf jag, tröttnar snabbt på rutiner... ja då är vi väl där igen. Man vill ha det där mitt i mellan-läget. Lagom-läget.

2009-02-19 @ 23:21:21
Postat av: Lillan

Tittar bara in och önskar en underbar fredag!

2009-02-20 @ 09:42:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0