A, J & A gör stan

Gårdagens uppvärmning inför dagen gick bra för mig, bättre för Andreas och bäst för Jonny, om man ser till snurrighet i huvudet. Jag som är yngst av oss tre kan också uppfattas som mest rutinerad eftersom jag drack Hof med måtta. Jag och J var uppe och hämtade våra jackor vid 23.30 tiden, jag var inhägnings-lapp-ansvarig, men A hade så lattjo att han inte ville gå så tidigt. Vi gav honom en timme att ha roligt till, var nästan orolig att han skulle upp och slita av någon gammal evergreen på scenen.
Nu jobbar jag medans A och J är på stan och shoppar upp barnbidragen och dricker upp matpengarna. Ska ansluta på en dinering senare ikväll, misstänker att jag kommer ligga back på öl-fronten men jag är snabb och kan nog med lite vilja gå ikapp. Mer om detta imorgon, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Så kul ni har det.. Själv ska ut med gamla glasskompisar i dag som jag inte sett på över 20 år.. Låter som jag är gammal va!!...men jag är ju bara 37 och känner mig ännu ung. Hoppas ni får en toppenlördag..

2009-01-24 @ 15:34:36
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Ja du jag drog aldrig upp på nån scen.. men hade riktigt skoj gubben.. Just nu dricker vi öl medans du kränger abbonemang :) Skål;)

2009-01-24 @ 16:59:23
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Stefan

Säger bara att ni GRABBAR skall ha en trevlig kväll!! Och du ALEX dra inte ikapp för fort så du minns något i morgon glöm inte sätta på JUSTIN skorna så det svänger om hovarna på dig.



Hadee så gött med god mat & dryck//stefan

2009-01-24 @ 17:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0