Gangsta

Jag lyckades! Tog mig upp från sängens värme och äntrade kylan utomhus, fast det var inte så kallt som jag trott.
30min på Slottsskogens asfalt och grus, smärta i bröst och hals men det borde snart vara borta.

Tog den inspirerande lyckobilden för att inte kunna komma undan träning, hoppas någon skriver och pushar mig i så fall. Ser lika arg ut som vilken Gangsta som helst, Gangsta Runner....



Vad glor du på kameran...?

Då jag är ledig har jag tänkt att rusa ner på stan och fika men det viktigaste idag är att hitta en snygg slips till bröllopet jag ska på 14/2. Inte likt mig att vara ute i så god tid. Har fixat kläderna, snart slipsen, boende och resa. Jag börjar bli vuxen.

Kommentarer
Postat av: Lonka

Jag är såå stolt! :D

2009-01-21 @ 15:53:40
Postat av: Stefan

Bra gjort av dig ALEX att du verkligen tog tag i det hela kom ihåg all plus du får på köpet!!!!!!

Bara att använda skivstången i bakgrunden med 15 mintuter för dina BICEPS med.



Man mår mkt bättre i kroppen, man blir piggare,man sover bättre,man känner att man gjort ngt bra, Men framför allt psyket blir mkt bättre och man blir klart nöjd med sig själv att man har klarat av det eller tycker du inte det!!!!



Är några år äldre men har tränat i många år,springer & spelar innebandy ngr gånger i veckan och jag mår faktiskt bättre i kropp o själ man märker skillnaden om man står över ngr veckor.



Så kör hårt nu när du är i dina bästa år have a nice evning

MVH/Stefan



Ojdå vad seriös jag blev nu då!!!Hadeeeeeeeeeee gott

2009-01-21 @ 16:39:47
Postat av: Orvar

Tööööööööt :)

2009-01-21 @ 18:27:46
Postat av: sofia



sätt på p3:

P3 Live Session med Hellacopters

2009-01-21 @ 22:03:39
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Du ser riktigt tok seriös i din outfit gubben:)

2009-01-21 @ 22:27:16
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Alex

Stefan, hoppas jag kan hålla i träningen till Gbg-varvet och vidare oxå så blir det ett bra 2009 oxå. Jag tror nog du kan vara ännu seriösare ;-)





Krycko:

Är man inte seriös måste man ju se seriös ut. Ett recept som går att applicera på många ställen i livet. Gratis tips..

2009-01-21 @ 22:46:57
Postat av: malin

riktigt seriöst ju, skulle inte våga möta den gangstan i spåret:P

2009-01-22 @ 07:26:54
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Härligt att du är på g med träningen! De första gångerna e värst, men kommer man bara över det så kommer det gå skitbra!!



Vad roligt att gå på bröllop! Alla är ju så glada då :D

2009-01-22 @ 18:27:16
Postat av: Maria

Snyggt jobbat ;-). Mitt tips är att t.ex. anmäla sig till ett lopp...kanske Premiärmilen, http://www.premiarmilen.se, för att ha ett mål att träna till, det tycker jag är kul.

Ha det gott!

2009-01-22 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0