mer/fler målningar..kanske

Långa dagar, inte en dag under 24 timmar. Därför gäller det att utnyttja dom tiil fullo. Som igår när jag passade på att kila ut en sväng efter jobbet och äta och dricka några öl med ett gäng kompisar. Bara för att det är en tråkig årstid behöver man ju själv inte tråka ihop.
Men det märks att många inte gör så mycket nu, tomt i butiker och på uteställen.

Ganska sugen på att piffa upp både årstid och kropp med en ny tatuering, dock inte hundra på vad jag vill göra. Finns ju tid att fundera ut något. Ska i alla fall jobba mig bort från text-tatueringar.




.

Här är jag naken till ca 27%, håll till godo.

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Hmm är det den nyaste du gjort? ( på låret? ) snygg stil på bokstäverna iaf.

2009-01-14 @ 18:28:28
Postat av: Linda...

Nyfiken på hur du fick fram att just det är 27% nakenhet?Men klart tänkare som du är har du säkert ett bra uträknande av detta



/Linda

2009-01-14 @ 19:53:33
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: malin

tatueringar är riktigt roligt och hett:) hoppas du funderar ut nåt snyggt:)

2009-01-14 @ 20:37:02
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: me

text tatu me like har just gjort ens eller två...eller nåt...doft..ska du ha sexy man eller va den heter 202 sexy men eller så.. ha de ;)

2009-01-14 @ 21:47:04
Postat av: Alex

Ellebelle:

Smickrande att du gissar på lår, det är insidan på överarmen :-)

2009-01-14 @ 22:31:27
Postat av: Fröken Blåvitt

hm...lår eller överarm spelar mindre roll jag vill veta vad det står ? Håkan Mild på latin kanske ? s



2009-01-15 @ 00:07:25
Postat av: Linda...

Men alex...du har väl ingen tatto på låret?

2009-01-15 @ 00:22:32
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Hahaha oooops sorry! :P Jag vet att du har muskullösa armar så ta inte åt dig :P. Såg bara ut som bilden var kapad precis ovanför knät där på höger sida, men när jag tänker efter så har jag bara sett en tatuering på vardera underarm och sen en på ditt ena ben på programmet :P så jag kanske va lite snabb där med o döma :P

2009-01-15 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0