Nip/Tuck start

Äntligen seriestart för Nip/Tuck, väldigt fort påkommen, tycker mig ändå försökt hålla koll på när det skulle börja sändas. Kommer inte ihåg var det slutade senast men minnet kommer väl åter.
Som uppvärming till dett ska jag titta på "Yrke-höjdhoppare" med Stefan Holm. Hoppas bara jag orkar vara vaken.

Skrattade åt mig själv härom kvällen, min bok om tempelriddare som jag läst ett tag tog slut och jag plockade fram den nya Leffe GW boken. Första raden "Torsdagen den 24 april 1975 kom döden på kontorstid...", PANG jag har ju redan läst den boken. Jaja, kommer inte ihåg hela boken utantill så jag fortsätter men lite småtypiskt för mig.

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Aj då! Men som du säger minns man sällan allt i en bok... särskilt om det hunnit gå nåra år oxå.

2009-01-18 @ 23:18:18
Postat av: ak

gott o höra att det är ngn mer som följer detta galna program, jag skulle lätt följa manusförfattarens blogg för att få insyn i den hjärnan som kan hitta på de svängningarna som vart

2009-01-19 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0