ny tid

Har lagt ett bedrövligt träningsår bakom mig, nu gäller det att börja köra om jag ska slippa skämmas i maj. Årets första pass är nu avklarat, 30min i blåsten. Det som är glädjande är att jag till synes inte gått upp något i vikt. Detta trots att jag förra året inte tränade mer än 25 gånger och ätit mycket dålig mat. Tror dock inte att jag kommer ha samma lycka framöver så jag vågar inte fortsätta med slarvet.


Nu ska jag ner på stan och leta efter en ny parfym, den jag har nu köpte jag inte för alls längesen men den börjar redan bli väldigt tom. Här ser jag två alternativ, antingen ta mindre varje gång eller köpa en jätteflaska.





Den här sommaren ska jag inte bada med kläderna på.

Kommentarer
Postat av: Linda...

Du har lagt ETT bedrövligt träningsår bakom dig...jag har FEM bedrövliga tränings år som ligger och spökar bakom mig!!!



Jag tror inte att du kommer att ha några som helst problem i maj=)Jag kommer i år IGEN få stå vid sidan om:(Men till nästa år kanske jag e på banan igen=)

2009-01-11 @ 12:49:40
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Vilken mumsbit jag ser. Kramar

2009-01-11 @ 19:10:34
Postat av: Jonny

Tja Bro



Ja nu jäklar börjar träningsäsongen igen, lyfte hantlarna igår så överarmsmuskeln blödde invärtes :)



du vet att du kan ringa mig anytime gubben :)

2009-01-11 @ 21:39:11
URL: http://jonnyjohansen.blogg.se/
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Men Alex jag försökte ju dra med dig och teckna gym kort häromdagen ;)

2009-01-12 @ 21:04:30
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0