Han med mustaschen

Det var rackarns vad skägget växer på vintern, håret på huvudet har tillsynes ramlat ner på läppen. Ganska smart eftersom man alltid kan ha mössa men att värma den öfvre läppen är svårare. Detta tilltag fungerar nästan bäst på killar men tjejer misströsta ej, vill ni också pryda läppen med rikligt med hår ligger inte hälpen mer än några knapptryck på datorn bort. Sök på tillväxthormoner, jag tar inget ansvar för hur övriga kroppen reagerar, inte heller för omgivningens reaktioner.




Finns en skön låt på youtube på samma tema http://www.youtube.com/watch?v=TVKVrWA89ko

//Håll till godo

Ska bara lägga till att läppvärmaren är på skämt (2009-01-04 20:14)

 


Kommentarer
Postat av: Linda...

hahaha...jag måste vara ärlig Alex!!!Du klär inte i mustasch!!!Du e mycket finare utan.



kram

2009-01-04 @ 15:33:28
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Du är lik någon?? Möjligtvis inga släktingar i Tyskland???

2009-01-04 @ 17:02:02
Postat av: Alex

Haha, jo fullt, halva tysklands befolkning ser väl ut sådär..?

2009-01-04 @ 17:30:33
Postat av: Marie

Ja det var ju snyggt..haha!!

2009-01-04 @ 19:20:03
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: helena

Du passar absolut inte i mustach Alex.



Hoppas att du inte har den kvar.





Kram

2009-01-04 @ 19:28:13
Postat av: Fia-Mia

Med den där mustaschen och grabbarna på youtube kan du bilda ett svängigt sk dansband!!!

Det enda som stavas Mustasch och är bra är ju Ralf och grabbarna.

Ta GENAST bort den där läppvärmaren.



2009-01-04 @ 19:52:24
Postat av: Ellebelle

Haha du e flumig du =) Tycker dock att du passar bättre i lite längre hår å utan musche! Som på kortet i inlägget precis nedan ;)



Var förresten i Gbg över nyår o stannade ett par dagar hos vänner. Vad jag spanade efter dig Och de olika platserna som blev scen för olika tagningar då ni hade er tripp dit under programmets gång :D. Kände bara igen centrumet Nordstan eller va det heter å butikerna där i och tågstationen, centralstationen :)

2009-01-04 @ 20:14:03
Postat av: Stefan

Haha rolig du "mäster" men tyckte den ser lite påklistrad ut eller !!!Men annars kan man nog tycka att du ser "ganska" bra ut utan mustasch utan överdrift om man får tycka det haaaade bra grabben och hoppas du mår toppen bra i alla fall i kylslagna sweden för dagen.



Hade//

2009-01-05 @ 00:44:10
Postat av: Alex

Ellebelle!

Välkommen tillbaka! Känner oxå att lösmusche inte var min grej.

Du skulle hört av dig innan så kunde jag fixat en karta med alla ställen vi var på till dig.

2009-01-05 @ 12:54:35
Postat av: Alex

Tja Stefan!

Ja den var fastklistrad och ramlade av om man inte böjde huvudet bakåt.

Jag mår strålande även om jag är lite frusen.

2009-01-05 @ 13:04:49
Postat av: Suzanne

Ja, ett mode som håller i sig :/



Kom ska jag värma dig!!!! :P Idag är det bara -17 här på "slätta". Men strålande sol. Gött när det är knaster under fossingarna.

2009-01-05 @ 13:30:40
Postat av: Linda...

Finns nog många där ute som skulle kunna tänka sig värma Alex en kall dag som denna=)

2009-01-05 @ 14:49:02
Postat av: Suzanne

Det tvivlar jag inte det minsta på...Men ingen som har en sådan varm famn som jag!! vissel

2009-01-05 @ 17:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0