Bye bye

Då var väskan med helgens förnödenheter färdigpackad och fullpackad. Jag har alltid med mig förmycket saker men någon gång kommer jag sitta riktigt nöjd och belåten över att jag packade ner ett par extra skor eller extra handduk. Har plockat ner min digitalkamera som jag aldrig använder, kör bara med mobilen. Går inte att sticka under stol med att en riktig kamera tar bättre bilder.




Väskan klar att rycka och skorna är bara att välja och dyka i runt 06.00, hoppas jag är pigg nog att inte sätta dom på fel håll.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hoppas du får en trevlig & rolig helg i storstan!!!!

Men faan vad mycket vita skor du har! hur hinner du använda alla eller har du för att dom är snygga haha!!!!!



Har glömt att fråga hur gick det med din remiss och dina utslag fick du ngt svar var det var eller sa dom att du har 6 månader kvar eller(skämtsamt)



Ha det gott//kram Stefan

2009-01-31 @ 10:22:27
Postat av: Moster

Hej Alex

Bara måste kommentera den här bilden. Du leder nog klanens sko-liga i alla fall! (trodde det var jag) Fem par vita skor FRAMME - och det mitt i vintern. Jag vet att det är andra tider nu. I min ungdom rådde etiketten att vita skor kunde bäras bara mellan 30/4 - 30/9 (gällde både herr och dam) Vet att modet är annorlunda numera. Och - för all del - vitt står sig snyggt mot snön (lite kamoflage). Synd bara att det är så "slabbigt" på stadens gator - så fräschören försvinner snabbt. Om du drar dig en liten bit österut från huvudstaden centrum så finns vacker vit snö att stila runt med de vita skorna i. Skärgården är vacker - och solig just nu.

Ha det bra där inne i stan !

2009-01-31 @ 13:21:00
Postat av: Malin Andersson

Hej. Hoppas du haft en trevlig helg i den stora staden...

2009-02-01 @ 10:45:05
Postat av: Ellebelle

Hur går det för dig här i storstan?! Vad hittar du på för nåt? =) Fast d kanske du inte berättar förens du e hemma igen ;)

2009-02-01 @ 16:23:10
Postat av: frida

oj, du gillar vita skor eller? hehe

2009-02-02 @ 19:08:10
Postat av: Alex

Kanske är lite overkill att ha en jäkla gäng vita skor mitt i vintern men det är ju lika bra vita-skor-väder som på sommaren. Jag använder alla skorna tills jag hittar nya snygga att köpa, vet inte varför jag hängt upp mig på vita skor men det ser "clean" ut och tycker att det passar till nästan allt.

2009-02-03 @ 10:32:04
Postat av: Karro

Hehe !! Ha du bara vita skor eller !? ;)

2009-02-06 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0