Hål i öronen

Dagen på stan avlöpte väl, vi gick till Condeco, dit jag lovat att inte gå. Med min nya nyttiga lvistil i färskt minne tänkte jag äta något sunt till min latte. Blev rekomenderad muffins utan socker den var helt ok men fruktansvärt torr. Trots en riktigt stor balja kaffe var jag bara sekunder från att få hicka. Vi avhandlade viktiga och mindre viktiga beslut, helgen kom upp och även Jonny kom upp just för att han kommer upp. Våra samlade beslut blev att vi ska börja med att äta på Vasastan för att sedan låta ödet styra våra fortsatta steg under kvällen.


Torr muffin som får en 2:a på en femgradig skala.

När jag laddat upp med kaffe var det dags att spana i butikerna, jag kände ett visst behov av nya skor så vi knallade helt enkelt in i en skoaffär, en bra början. Jag fastande för ett par, helt oväntat vita skor. Ser ut som följande:



Sedan var det det här med slipsen...jag har varit inne i den butiken innan och vet varför jag dröjt med att komma tillbaka. Hon som jobbar där är jättebra och kunnig med extremt tjatig. Hon försöker sälja på en hela butiken, utan överdrift. 5 par svarta strumpor för 100kr, skjortor av bästa snitt på rea, skjortor av ännu bättre sort men inte på rea, fläckborttagningsmedel för bara 60kr. Beskök henne gärna om ni är i Göteborg eller bara har vägarna förbi men håll henne kort och håll i pengarna för hon är grym. Slipsknuten på Korsgatan 20 ina da Götet.



Ska suga lite på färgen men det ser ännu snyggare ut med svart kavaj till. Kul med lite annorlunda färg.

Kommentarer
Postat av: Linda

OMG! Med den slipsen kommer du bli super snygg!Hoppas få se bilder när du är iklädd din bröllops outfit=)



Och skorna var också jätte snygga!

Kram

/Linda

2009-01-21 @ 22:49:04
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har hört att din strategi är den rätta, haha, syns ju t.o.m! Fasen vad gött det är med godis då!







2009-01-21 @ 23:09:36
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Stefan

Snygga Fred Perry skor och ser sköna ut hoppas du köpte dom på rean dom brukar vara dyra!!! a vad fan glömde att du är en tv-kändis har stålar efter det haha!! Du blir säkert kanon snygg till brölloppet du ska på har bra klädsmak verkar det.



Hareeeee Gött

2009-01-22 @ 00:27:31
Postat av: Ellebelle

Snygga saker du köpt! Särskilt skorna =). Slipsen hade sjysst mönster där oxå. Hoppas vi får se när hela outfiten är på :D

2009-01-22 @ 18:29:18
Postat av: Alex

Hej Ellebelle!

Ja dom var schyssta och sköna. Klart du kommer få se hela outfiten! Då får vara smakråd..

2009-01-22 @ 22:41:08
Postat av: Ellebelle

Lätt att jag är smakråd sen! Lär nog va en o annan till här som vill tycka när du visar upp dig i kalaskläderna :)

2009-01-25 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0