thriller

En strålande dag mötte mig imorse, nästan inte trött och gott om tid att ringa Sahlgrenska och äta en stadig frukost. Jag åt samma sak till frukost som till kvällsmat, ärtsoppa. Passar både till fest och frukost. När jag äntligen kom fram blev jag ombedd att ringa deras akutväxel, börjar bli lite nevös, väl i telefonen ber dom mig att faxa in remissen där det längst ner står "Patienten vill absolut träffa hudläkare för vidare bedömning...". Låter nästan som jag hotade henne, alternatvit kommer jag tacka henne när mitt ärende får extra förtur pga hennes styrka i orden.

Jaja, denna thriller löser väl sig vad det lider.

Kommentarer
Postat av: Marie

Okaj....det låter ju smaskens med ärtsoppa till frukost...NOT!!! Iaf jag hoppas det går bra å HUD mottagningen o att du får bukt med utslagen...kram!!

2009-01-23 @ 20:27:57
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det får vi verkligen hoppas att den gör=)



Nästa helg ska jag till Göteborg. Bo på hotell, restaurang besök och sen vidare ut på krogen! Nått tips på vart man kan gå?

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kramar Sofia

2009-01-23 @ 22:14:58
Postat av: Alex

Hej Sofia!

Boende skulle jag rekomendera på antingen Gothia eller lite närmare stan, Hotell Avalon. Middag på Joe Farreli´s och sedan beror det väl lite på din ålder ang krog. Lounge(s) eller/och Nivå. Berätta gärna hur det var under ditt besök.

2009-01-24 @ 11:26:43
Postat av: Sofia

Boende är redan fixat och det blir scandic i Mölndal! Vi är allt mellan 24-31!=) Vilka åldrar är det på dom krogarna då? Kommer bli en fantastiskt kul resa! Vem vet, vi kanske ses ute i vimmlet! Men jag lovar att skriva här sen och berätta hur det var!=)

Kram Sofia

2009-01-24 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0