Jeppe Jr

Idag fyller min bästa lilla kompis Jeppe år. Länge var han den yngsta människa, i förhållande till mig,  jag träffat. Träffade honom första gången vintern -94, då han kom till en träning i blåvitt-mössa. What ever, detta får mig att förstå att jag inte själv är så jätteung längre. Det förstärks av att det idag bara är en månad kvar tills jag är närmare 40 än 20. Man får verkligen perspektiv på dom gågna åren.
Det som mäks mest är att man får ett konsekvenstänkande som jag inte hade när jag var 20. Dvs att jag reagerar lika starkt och snabbt, kort stubin men det går över snabbt, som förut men nu hinner och tvingar jag mig själv att tänka på vad som kan hända om man inte tar två djupa andetag innan. Låter värre än det är men ni förstår vart jag vill komma.

Grattis Jeppe!



Metal in the hair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0