Fc Z vs Real Madrid

Inte ens jag har kunnat undgå att Let´s Dance börjar nu i helgen MEN det är en typ av program som jag inte kommer lägga många sekunder på. Har ju märkt vilken hausse (var tvungen att googla stavningen) det är kring "tävlingen". Jag fattar inte riktigt konceptet, det blir ju mest att folk sitter i soffan och skrattar åt dom tävlande. Jag kan köpa att man vill se de deltagandes framskridande skicklighet...men i slutändan kallas det väl lyteskomik. Skillnaden på deltagarnas föutsättningar är oftast, på papperet, väldigt olika. Men men enjoy it om man gillar det.
Då tycker jag nästan att det skulle vara roligar att se Fc Z möta Real Madrid.

Ledig hela helgen plus måndag, kommer om uppgifterna stämmer bli roligt.
På återläsande.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Japp håller med dig fotbollen är nog roligare att se på där skulle man vara på plats kanske lite varmare där!!!

Såg en inte visad snutt med dig Och övriga när ni var på ön möön eller vad den heter i danmark ni såg ut ha ganska trevligt då, men men saker förändras. En fråga vad har du för tatuering på längden på vänster baksida av benet ??



HA EN TREVLIG LEDIG HELG OCH HOPPAS DEN BLIR KUL OCH NÖJESAKTIG///STEFAN

2009-01-09 @ 14:46:43
Postat av: Stefan

ojoj skrev jag vänster ben så menade jag höger///ha det gott

2009-01-09 @ 14:54:39
Postat av: Alex

Hej!

Aha, vad var det för klipp? Vi hade det jättbra på ön. Saker och personer förändras mycket riktigt och en del förändras mer... Kom ihåg att detta var i början av augusti.



Du har bra syn Stefan, det står "Dont Push It" på baksidan av högerbenet.



Ha en härlig helg du också!

2009-01-09 @ 16:12:57
Postat av: Fia-Mia

Hej Alex!

Du har väl inte missat Mando Diaos nya låt?

Jag tycker iallafall att den är kanon bra!!!

Passar bra att starta kvällen med, man kan liksom inte sitta still



Ha en bra helg :)

2009-01-09 @ 16:14:35
Postat av: Stefan

Tja för alla som vill se videoklippet med den heta singeln med glimten i ögat som många vill flukta med kolla in johannas blogg. www.tv3.se/ensammammasoker

2009-01-09 @ 16:56:11
Postat av: Katta

För oss dansnördar(vi som tror vi kan men ser ut som skuttande kaniner på dansgolver) så e det ju roligt att se andra som lär sig att dansa för då känner man ju sig mindre misslyckad ^^

Däremot fotboll, hmmm om man inte gillar fotboll så skulle jag lika väl kunna se två ekorrar springa i ett ekorrhjul.. Sorgligt men sant..

Nya klippet finns på Johannas blogg..

Trevlig helg, drick och svälg..

2009-01-09 @ 16:56:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28284/
Postat av: Katta

Få snyggare Bröst

Naturlig bröstförstoring Gå från A-kupa till B-kupa www.activebust.net



Är det första som står under din blogg?! Skratta gott men har som sagt sjuk humor..

2009-01-09 @ 16:57:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28284/
Postat av: Ann

.."saker och personer förändras..och en del förändras mer"..



Jag tycker mig skönja lite bitterhet mellan raderna...har sett det tidare i din blogg i samband med uppbrottet...speak out..inget är heligt i kärlek,krig och bloggvärlden!

2009-01-09 @ 22:55:38
Postat av: Alex

Hej Ann!

Viktigt att skilja på bitterhet och saklighet/fakta. Citatet skulle ju faktiskt kunna handla om mig själv också. BTW, jäkla snyggt citat, kan knappt tro att jag skrivit ngt så bra.

För tillfället har jag inget behov av att "tala ut" men det kanske kommer.

2009-01-10 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0