SMS-terror

Kan inte fatta att en del har så jäkla jobbiga sms-signaler på sina telefoner. Långa "roliga" uppspelningar på 10-15 sekunder. Typ "hallå, hallå! Du har fått SMS, ska du inte kolla vem det är?! Är du inte nyfiken, kolla vem det är" med någon störande fejk-smurf-röst. Jag vet ju inte hur mycket sms folk får men jag hade blivit ännu mer galen av att höra ett långt meddelande varje gång man får ett sms. Jag ser mer ringsignal och meddelandesignal som nödvändigt ont.
Men det visar ju bara på det härliga, att alla är olika..





.

Gammelsmurfen hänger i ännu.


Kommentarer
Postat av: Katta

Tänk vad tråkigt det skulle vara om vi alla var likadana?! Ingen att störa sig på, eller kanske man stör sig ännu mer?!

Ha en underbar dag!

2009-01-06 @ 12:39:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28284/
Postat av: Alex

Precis vad jag menar, reflekterade bara över att jag själv inte hade fixat att ha det så.

Ha en bra dag do med!

2009-01-06 @ 13:04:59
Postat av: Linda...

Men jag tycker ändå om min signal"sms...för dig som inte vågar prata"Men håller med dig om att det är grymt störande när man hört signalen 2ggr på raken.Bättre med telefonen på ljudlös:)eller bara ett "pip"

2009-01-06 @ 15:05:35
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller helt med...har gått till överdrift enligt min mening med alla dessa signaler..Så det e väl bara att inse att man får klassa som sig själv som en gnällkärring ;)

2009-01-06 @ 15:57:52
Postat av: Marre

Jag gillar min sms-signal "hörre du nu tror jag det kom ett sånt där sms igen" det sägs med östgötsk dialekt. Vissa av mina kompisar tycker jag ska byta signal men jag gillar den. :-) Förr hade jag bara ett "pip" men det är inte lika kul.

2009-01-06 @ 16:54:07
Postat av: Jessica

Haha, det värsta är väl ändå dom som envisas med att lyssna färdigt på signalen tills låten eller whatever är slut.. Usch, ibland vill man bara gå fram och slänga tfnen i backen åt dom.

2009-01-06 @ 18:53:43
Postat av: Camilla

glöm fikan som jag erbjöd på Marmelad..... jag tar med gammelsmurfen ist!! så underbart fantastisk =)

2009-01-09 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0