Frågestund med mig själv

Så här kul har jag haft idag....hittade på Lovisas blogg. Plockade bort några frågor som inte kändes relevanta. Typ, "är din mattelärare snygg?"


Skulle du vilja vara längre?Nej, det räcker bra. Kan se ner på dom flesta

Skulle du vilja väga mer?Nej, absolut inte

Skulle du vilja dricka dig full nu?Det är ju måndag...

Kan du röra på öronen?Nej

Kan du slicka dig på näsan?Vem vill?

Kan du kolla i kors med ögonen?Ja...eller tydligen inte

Kan dina föräldrar lita på dig?Ja, beror på vad dom frågar

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?Tveksamt, har inte testat.

Kan du vara på fest utan att dricka?Om jag behöver

Kan dina vänner lita på dig?Hoppas det, hoppas dom tror det.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?Ja om jag inte behöver det som finns

 Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?Det är nog så..

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?Ja

Har du ett syskon?Nej, 3st

Har du varit full den här månaden?Ja, det är ju den 20/1

Har du någonsin haft sex med någon?Hahah, titta på mig

Har dina föräldrar ljugit för dig?Hoppas jag inte

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?Nej nej, jätteroliga

Har du borstat tänderna den senaste timmen?Nej, kl 08,53...

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?Typ, ja.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?Inte direkt

Har du blivit påkommen när du har haft sex?Ja. Att folk ska vara så nyfikna

Har du haft sex med mer än tre personer?Jag är 30 år...

Har du ljugit på någon fråga än då?Inte ännu, kanske kommer

Vem älskar du?Förrutom min familj, ingen

Vem hade du senast sex med?En tjej

Vem vill du bli full med?Kan inte komma på ngn bra, alla som vill får

Vem är den bästa artisten?Har på ngt sätt en viss beundran för Robbie Williams

 Vem pratade du senast i telefon med?Hm, Malin

Vem är snyggast i världen?Alltid varit svag för Jessica Andersson, om vi håller oss på lokal nivå

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?Väldigt PK, Barncancerfonden

Vem är snällast i världen?Ingen jag träffat

Vem sov du med senast?En tjej där också..

Vem såg du full senast?Säkert mig själv, i ngn spegel

Vem vet allt om dig?Om det finns en Gud är det väl han/hon

Vem kysste du senast?Mycket sådana frågor nu, troligen samma tjej som frågorna tidigare

Vem kramade du senast?Jessica

Vem kan berätta allt för dig?Hoppas ingen vill göra det

Vem kan du berätta allt för?Inte sugen att berätta allt för ngn, lite för alla

Vem hatar du?I dagsläget, ingen. Kommer och går.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Två veckor...i sträck

Har en dröm gått i uppfyllelse? Kommer inte ihåg, men önskningar har slagit in. Gud hör bön.

Minimorötter eller pommes frites? Beror på dagsform

Vad längtar du mest till just nu? Ska till Sthlm snart, längtar och längtar men det kan bli kul

Hur gammal har du tänkt bli? Får man bestämma sånt, isf 100. Lagom länge så jag hinner med allt.

Vilken tv-serie är bäst? Nip/Tuck, fram tills igår

 Vad åt du senast? Lax

 Höga eller låga strumpor? Beror på, räknas nog som medelhöga eller medellåga

Vad är du mest rädd för i hela världen? Att dö längtar jag inte till

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Om jag dricker mjölk gör jag det

Vad har du för färg på ditt påslakan?Olika, kommer inte ihåg. Mörka tror jag

 Är du mörkrädd? Nej, jag är jättetuff

 Duscha eller bada? Inte så mycket att välja på, duscha

 Hur tar du dig till jobbet?Om jag tar mig dit är det buss

 Sjunger du på toa?Från och till, beror på vad jag gör

Vilken färg har din jacka?Har väl flera, genomgående mörka

 Använder du långkallingar? Väldigt sällan, bara när jag är på Nordpolen

Är du höjdrädd?Ibland, ibland inte. Mest inte.

Vilket land vill du åka till?Sydamerika är inget land men åt det hållet

Vad var det senaste som fick dig att skratta?Åt mitt eget skämt

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?Får se..kanske. Time will tell

Har du fått någon komplimang idag? Tror nog det, att jag luktade gott. Man vill ju höra att man är snygg

 Har du varit med i en rättegång? Öh, nej inte än

Är du polare med grannarna?Det blir bättre..

 Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja, har inte alla det?

Har du haft en stalker?Tror det., lite speciellt..

 Hur bra är din syn? Inte så bra. Men jag ser bra ut.........eftersom jag har linser.

Har du sett din bästa vän naken? Ja, men kommer inte på vem det är.

Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Alla två har varit bra, kommer iof bara ihåg ett.

 Var är dina syskon just nu? Vet ej, hemma, jobbet?

Vilken tid gick du upp i morse? 08.20

Vad ska du göra i helgen? Träffa ngr gamla kompisar

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? hehe, nära...verkligen! jaja, får försöka sova vidare på egen hand då, även om det varit mycket bättre med sällskap..

När va du riktigt sjuk senast? För ett år sedan

Vad finns i din bakficka?Pengar och rikskuponger

 Har du färglinser? Nej, vanliga

Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov!

Vad är det första du gör på morgonen?Snoozar


Kommentarer
Postat av: Anonym

sicken lycko ost till brud du hittat

2009-01-20 @ 22:59:44
Postat av: Jonatan

Har du någonsin haft sex med någon?Hahah, titta på mig



Låter som något jag har lärt Mowgli för ngt år sedan...

2009-01-20 @ 23:10:48
Postat av: Daniela

"Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Två veckor...i sträck"

vad hade hänt då?



"Har du någonsin haft sex med någon?Hahah, titta på mig"

Ja du, helt dum är du ju inte. ;)

2009-01-21 @ 02:34:48
URL: http://neliz.se
Postat av: Linda

Många intressanta frågor...och ännu mer intressanta svar=)



Kram

/Linda

2009-01-21 @ 09:26:02
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

galet så rolig du är alex :D

2009-01-21 @ 09:50:14
Postat av: Maalin

"Är du mörkrädd? Nej, jag är jättetuff"



haha , that one made my day ;)

2009-01-21 @ 14:46:47
Postat av: Kattis

Sådana här listor är alltid kul att få läsa, ännu mer om personen som svara har humor.. O det verkar du ju ha en stor portion av =)

2009-01-21 @ 17:02:56
URL: http://katteyes.wordpress.com
Postat av: Alex

Ja du Jonatan, Mowgli är ju alltid tvåa på dina bollar är jag trea då? Titta på mig..



Daniela: Jag krockade med bil och läkarna var så långsamma när dom sydde, därför tog det tid. Ingen rolig tid..

2009-01-21 @ 17:43:15
Postat av: Linda

haha du är allt lite rolig du alex;D

puss

2009-01-21 @ 21:40:14
Postat av: Ellebelle

Skönt att du bjuder på en massa snabba frågor o snabba svar! Intressant läsning! Käns som man vet lite mer om dig nu, som jag inte visste innan ;)

2009-01-22 @ 18:24:55
Postat av: Alex

Kanske får leta upp fler frågor...svaren var ju inte uttömmande.

2009-01-22 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0