Resa

Snart bär det av till Stockholm på ett litet event lör-mån, hoppas det blir lika roligt som det verkar. Åker lör vid den angenäma tiden 06,52, inte jättetidigt men då ska jag ju hinna gå upp innan. Ska bo på anrika Berns och hoppas då kunna insupa den klassiska stämmnngen där. Ska bli fotograferade på en stekhet salong och sedan se vad storstan har att erbjuda i vodka-ramlösa-väg. Alltid lite upphaussat att åka och titta på stockholmare, lite som en uppspelt tonåring på första riktigt roliga festen men jag antar att jag inte är bättre än så själv. Onekligen spännande att som bonde åka och titta på dom riktiga killarna och tjejerna, bara titta.

Inatt var det en sån natt igen, i säng i god tid, bra bok, tröttheten kommer smygande som en skymmning i september. Gick upp och knäppte på tv:n med Prison Break, som jag för övrigt följde slaviskt första sässongerna men det spelade ingen roll. Kunde ändå inte sova men kl 03,30 tuppade jag äntligen av. Undrar varför det blir så ibland...


Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Kul att du ska till stockholm då ska jag hålla utkik för dig på stan ;). Du får berätta mer om den där fotograferingen nästa vecka! Klart det blir lite väl upp haussat om du ska bo på Berns och röra dig i kvarteren runt i kring där :P Finns andra delar av stan som e riktigt sjyssta. Söder är super mysigt o trevligt =)

2009-01-29 @ 21:26:02
Postat av: Alex

Tja Ellebelle!

Ja kolla allt vad du kan, du vet ju var jag befinner mig. Söder är trevligt, helt klart mer min stil.

2009-01-30 @ 11:50:38
Postat av: A

Snygg frissa de blev! /A

2009-01-30 @ 15:53:57
URL: http://ztuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0