Grande Rock

Vilken tv-kväll jag har haft, 21,00 "De halvt dolda" med manus av Jonas Gardell. Han är en människa som man kan ha många åsikter om, ibland är han väldigt flamsig och knepig men många gånger verkar han vara en kille som har bra koll på läget. Jag kan inte sätta fingret på vad det är jag gillar men den vävs ihop på ett spännande sätt med många olika människoöden. Nu har jag sett halva serien och är mycket nyfiken på fortsättningen, så jag kommer definitivt fortsätta titta.

Kvällens höjdpunkt var "Dom kallar oss artister" med dom oförlikneliga The Hellacopters. Så otroligt nöjd och glad att jag tog chansen och såg dom i Göteborg när dom spelade här.



Tidigare idag var jag, min lediga dag till ära, på stan. Inledde med en lunch och kaffesörpling tillsammans med Tallroth. Vi var och köpte en tröja till mig, jag jobbade idag hårt med olika presentkort.
När jag hade tröttat ut Tallroth, kom Andreas in och avlöst honom. Väldigt skumt, jag har nu känt honom i 6 månader och i stort sett aldrig sett honom utan kryckor. Vet inte om jag kommer kunna känna igen honom utan dom. Vi gick ut hårt och styrde kryckor och fötter mot NK för att se vad deras rea kunde ge för kul i påsen. Vi skrattde och sa -ingen blogg utan bilder på vad man shoppat. Så för att hålla mitt löfte till Andreas kommer nu dagens inköp på bild:




Väldigt trevlig expedit på NK som sprang som bara den när hon letade byxor, tröjor, skor och skjortor till mig. Tänkte nästan dra en klassiker till henne, som en gammal bekantskap testat, "om jag lägger upp detta på bloggen, får jag rabatt då?" Men jag ångrade mig till slut, och lägger upp det gratis.

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Vilken klädsmak du har! Verkligen skitsnygga kläder. Klassiska basläder som funkar i alla lägen :D

Kul att du o Kryckan umgås ibland, ni verkar ha så sköna personligheter båda två!

2009-01-09 @ 00:03:28
Postat av: enenina

fina kläder du köpt.... var du även på sportlife en sväng?

2009-01-09 @ 01:57:45
Postat av: Fröken Blåvitt

Hej Alex !



Tittar också på de "halvt dolda" och har nog läst alla böcker med Gardell. Han är grym på att skriva och tala det slår hårt och sanningen nästan kryper upp längs med ryggraden när man läser eller hör honom. Har sett honom i stjärnor på slottet och blev så grymt besviken över hans beteende men det är precis som du sa:

" en man man har många åsikter om "

Nu till något viktigt: s



När tror du Kalle svensson kommer hem?

och vilket tjöt om Bjärsa och Wallersted till Öis alternativt Häcken bådar det gott ?? Vad tycker du?



Ha en god dag :-)



*Fröken Blåvitt*

2009-01-09 @ 08:50:29
Postat av: Linda...

Ser ut som du gjort ett mycket bra köp Alex. Jätte fint...



kram

Linda

2009-01-09 @ 09:10:02
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Fint, klassiskt...manligt :P



Ha en gôrskön helg nu´rå!!!

2009-01-09 @ 09:27:03
Postat av: Alex

Hej Enenina!

Tack! Japp, jag var en sväng på sportlife. Det var "ngn" som ville att jag skulle börja där..



2009-01-09 @ 11:03:50
Postat av: Alex

Hallå Frk Blåvitt!

Jag tycker naturligtvis att det är väldigt tråkigt när killar som ger/gett allt för blåvitt känner sig tvingade att byta till olika skitlag. Men jag har oxå förståelse för dom, dom vill ju få så mycket speltid som möjligt.

Hoppas Kalle kommer så fort som möjligt, han kommer förhoppningsvis vara ett bra tillskott.



/Ha en bra dag du med!

2009-01-09 @ 11:07:16
Postat av: enenina

okej.. ja det är ett bra gym. men jag saknar en maskin där som jag gillar att träna på. och det är bra när det är åldersgräns. åsså äre ju fräscht

2009-01-09 @ 15:35:51
Postat av: Maggan

skrattar så jag kiknar DEN var mer än klockren...blogg o butiker...smile



Du har en härlig stajl grabben ;)

2009-01-09 @ 20:52:50
Postat av: Jessica

Toksnyggt! Haha, bästa kommentaren jag hört på länge. Härlig prick som klämde ur sig de!

2009-01-09 @ 22:22:35
URL: http://sicajes.devote.se
Postat av: Malin

Dom kallar oss artister är ett mycket underskattat program, synd att det inte var längre denna veckan bara!

2009-01-12 @ 14:39:47
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0