Bilder säger mer än ord

Seger mot Trelleborg med 3-1 igår, humöret på topp.




Ragnar har precis smällt in straffen.



Jag, Mackan och den evige Tallroth.



Slottskogen en tidig morgon, utan måsar och gräsbränder. Me, myself and I..



Min nyaste last, röda vinbär, lite hallon i botten. Känner mig väldigt Malin Berghagen/Ernstig när jag går ut och plockar min frukost på gården. Ätit vinbär över en vecka nu, inget över till grannarna. Snart börjar björnbärs-sässongen, då ska jag ta mig bort en bit ocj länsa där med. Sönderrivna armar och myggbett på benen är det lätt värt.

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Ser inbjudande ut med en skål bär...Ät lite för mig med är du gullig. Vissla när du är klar.. Malin i Lund

2009-07-21 @ 00:02:18
Postat av: annacarin

grattis...det går tyvär inte lika bra för malmö just nu =( så du är en bärplockare? det trodde jag inte...

2009-07-21 @ 19:50:00
URL: http://annacarinwettefors.blogspot.com
Postat av: Helena

Trelle är inte så bra :-)

2009-08-02 @ 20:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0