Kickar i livet

Igår var det dags att få Bettan retunerad, inte helt oväntat var det batteriet som jag köpte förra hösten som hade fuckat ur, detta kunde jag berättat för bröderna Träskalle på Pisse-scooter redan i höstas. Nu är det bara kicken som fungerar och som den fungerar sen, jag fick slita som en galärslav i flera minuter innan det lena spinnet av katt kom, pinsamt värre att stå och sparka som en annan mupp utanför uteserveringarna i Vasa. Sedan åkte vi tätt sammanslingrade iväg i göteborgskvällen hem till mig. Mitt miljöarbete fortsätter, 1cl milen eller något liknande, sedan går jag ut och springer en timme som klimatkompensering. Jag kommer säkert till miljöhimlen när den tiden är mogen. Annars är det mycket problem just nu, datorskrället har inte fått liv ännu vilket försvårar både för mig och mina fodringsägare nu i "betala-räknings-tider", men hav förtröstan banker och blogg-läsare, snart kommer både bilder och pengar. /A von Tratte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0