Flytta är inte att tänka på..?

Kollade på Grannfejden igår på tävä3, ska jag vara ärlig, vilken j**la dynga. Jag kastar väl lite småsten i mitt trygga glashus men vem vill vara med i Tv och stå och tjura över att ens grannar är taskiga som låter hästarna gå på sin egen betesmark. En tjurig norrlänning med en knäpptyst flickvän som bara stod och såg sur ur. Orka visa upp för alla att man är en lip-sill och barnunge som inte kan ha grannar, flytta ut i ödemarken då för fasen.
Nu löste dom det snyggt genom att ringa varandra när dom skulle åka bort, för att den ena familjen skulle slippa se hästarna. Lite långsökt att bo på landet men/och inte klara av hästlukt, jaja.

Nu ska jag snart packa ihop mina saker och dra på ledighet, målet är att komma ner till Halmstad imorgon bitti och stanna till måndag för att se Blåvitt mot Halmstad på måndag. Ner med solkräm, badbyxor, regnjacka och myggmedel, Halland här kommer jag.

Kommentarer
Postat av: stefan

Have it nice on Tylösand on you weekend..............

2009-07-03 @ 22:26:22
Postat av: Ann

Ja jösses, obegripligt att folk inte förstår hur löjligt dom bär sig åt. Visar verkligen det sämsta hos människan.

Så mycket klirr i glashuset är det väl inte för dig.Du vann väl på att visa dina fina sidor.

2009-07-04 @ 11:02:12
Postat av: Mia

Håller med. Varför bara störa sig på allt och alla. Det är folk som har för mycket tid över att tänka och att reta upp sig på saker. Troligen har de ett tomt och innehållslöst liv själva och nåt måste de väl göra....

Ha så trevligt i Halmstad. Själv åker jag till Tylösand om en vecka.



2009-07-05 @ 15:20:56
Postat av: Anonym

hej!



har du kontakt med johanna ?

är ni tillsamans ?

2009-07-06 @ 21:31:18
Postat av: Alex

Hej!

Nej vi har ingen kontakt men kanske skulle slå en signal och kolla läget.

2009-07-07 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0