11:an 10min

Kom på att jag häromdagen drabbades av akut trötthet på vägen hem från jobbet. Jag satt och klippte med ögonen men kände att jag borde fixa dom sista 10 minutrarna innan jag var hemma. Jag satt och stirrade håglöst med underläppen i knät och tittade ut över Järntoget, sedan tog filmen slut och jag vaknade upp ett flertal hållplatser från den ordinarie. Med ett ryck satte jag mig rak i kroppen och försökte utvärdera var fasen jag kunde befinna mig, jag lyckades fixera blicken och kom på var jag var, långt hemmifrån.
Bara att plocka fram viljan och traska hem, ingen motvind eller regn som motarbetade mig ännu mer. Pratade med mamma senare på kvällen, hon rekomenderade att alltid ha en flaska saft till hands, känns bara lite muppigt att 31år gammal ha med sig saft i en väska för att slippa somna på lokaltrafiken.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! Men hon kanske menade att det funkade när du var typ fem år så det borde göra det nu också? ;)

2009-07-30 @ 20:11:13
URL: http://seriesofdreams.blogg.se/
Postat av: Malin Andersson

Hej Alex.

Två inlägg på samma dag.. Me like!!!

2009-07-30 @ 22:28:55
Postat av: Anna

Du är inte ensam av att bli trött när man sätter sig i bil,buss eller tåg. De är nåt sövande med de. Annars kan du alltid äta en banan så blodsockret inte sjunker ännu mer om du nu inte vill ha saft med dig=)

2009-07-31 @ 09:49:52
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: stefan

Ser ut som att tröttheten kom i rätt tid då det bara är minuter kvar till din semester och du kan ha roligt&parta samt vila upp dig!!!! men man kan bli väldigt trött åka buss,bil eller annat färdsätt så ögonlocken slår ihop.



Ha en skön helg Alex//

2009-07-31 @ 17:06:24
Postat av: Ellebelle

Hahaha ja du, mammor e alltid mammor ;) de kommer nog alltid ha den där starka omvårdnadskänslan om sina barn oavsätt ålder ;).

2009-07-31 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0