Miljöcertifierad

Nu är jag tillbaka där allt med den här bloggen började, inga bilder och intre uppdaterad varje dag. Allt pga en jäkla ful stor datoradapter, men jag lever. Det märkte jag att jag gjorde, levde alltså, i morse när jag gick upp 06.30 och gav mig ut på en 40 minuters löpning. Helt fantastiskt att gå upp tidigt, lite för tidigt så jag slapp stressa, en tvätt hann jag-till-och-med med. Somnade i och för sig på bussen men det är ju en av fördelarna med att åka buss.
Vilken miljöräv jag är, först rensa luften med mina lungor och sedan åka kollektivt, som om detta inte skulle vara nog källsorterar jag, för det mesta. Miljöcertifierad ISO 148700-2009

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har oxå datorproblem! Min dotter har kraschat eländet! Datorn precis ett år gammal o precis betalt av den :@! Min förra hyrdator kraschade hon oxå för ett år sedan :@! Några tips vad jag ska göra med min dotter, eller dator :-S?

2009-07-09 @ 23:12:36
Postat av: Ann

Men du är allt bra duktig

2009-07-10 @ 11:00:08
Postat av: Anna

Apropå ämnet bloggare - makthavare eller ej?

har jaghittat en intressant blogg;



maktbloggen.blogg.se



Intressant tanke!

2009-07-10 @ 11:02:55
Postat av: stefan

O det känns tryckt och veta du lever ett sunt och miljövänligt liv för oss alla andra, och tänker på miljön all heder åt dig grabben!!!!!!!!!!!!!! kanske vore bra om fler gjorde det? vad vet jag vi lär väl aldrig få se effekten av det hela.



Ha en bra dag vädret ser bättre ut i helgen i alla fall.....................på våra breddgrader.

2009-07-10 @ 14:25:57
Postat av: Alex

Hej Mia!



Sätt in lågspänningström i datorn så hon får sig en liten kyss när hon rör datorn, alternativit kan du försäkra datorn...

2009-07-11 @ 10:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0