Alltid regn när jag är ledig

Vaknade igår och Gud kissade så det skvätte och det var svårt att se ut men jag hade ju ett uppdrag, eller iväg drag, av Bettan. Jag hade blivit lovad sällskap på resan av den evigt unge numera krycklösa Kryckan och lagom till vår avgång upphörde regnet och vi fick en mysig promenad tillsammans med den sjukt tunga moppen ner till Vasastan. Jag trodde att jag kunde vara otrevlig men det är ingenting mot killen som jobbar på Cityscooter. Hur som, så fort vi var klara började det regna så jäkla otroligt mycket att jag knappt sett så mycket vatten ens när jag duschar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Cityscooter - det sjukaste och minst trevliga företag jag varit i kontakt med. Någonsin.

2009-07-19 @ 23:29:18
Postat av: Alex

Jasså du har varit i kontakt med dom oxå... En liten ful rackare han som brukar vara där..

2009-07-20 @ 12:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0