Måshelg

Världen faller sönder utan min dator, det enda sköna är att jag slipper höra ljudet av fläkten som låter värre än hela en skördetröska. Dessutom får jag tid över till mycket annat, som att bekämpa måsar på gården. En f*r*ann*d måsunge hade ramlat ner en mamman var på sjukt stidshumör. Min morbida hjärna ville inget hellre än att döda den lilla tussen men jag kunde bara inte göra det. Jag såg framför mig hur den lilla ungen skulle hemsöka mig resten av livet om jag drog en sten i huvudet på den. Att man ska vara så blödig och det var ju inte så att jag fick med mig grannarna som tyckte att ungj*veln var såååå söt, blev nästan mer sugen att vrida nacken av dom än fågeln.

Kommentarer
Postat av: annacarin

måste bara säga att du skriver sjukt roliga inlägg... jag känner igen känslan med fåglarna...

2009-07-07 @ 15:33:36
URL: http://annacarinwettefors.blogspot.com
Postat av: Lollo

hur många gånger har man inte tänkt dom tankarna haha...Varför måste måsarna va så många o högljuda särskilt när man ska sova;)

2009-07-07 @ 15:55:58
Postat av: Mia

Det är inte kul med fåglar. Själv var jag i Grekland för några år sedan och bodde på ett nybyggt hotell. På kvällarna var vi ju då ute och röjde sent och ve och fasa vad vaknar man av? Jo en galande tupp varje morgon. Mellan vårt hotell och ett annat hade en gammal tant blivit kvar med sitt lilla hus och med sina hönor och tupp... Gissa vad som låg på hennes tomt när man kom ut? Jo en massa flaskor och en massa andra hårda verktyg men inte sjutton var det någon som träffade tuppen... Rätt roligt i efterhand men inte just då.



Mia

2009-07-07 @ 23:04:27
Postat av: Jeanette

Haha, jäävligt roligt inlägg! :)

2009-07-08 @ 09:49:47
URL: http://jeanettemm.blogspot.com
Postat av: stefan

Men Alex dom är ju bara små söta fåglar som skriker och skiter lite överallt haha. kan förstå din onda tanke men trots allt finns det värre saker att bli tokig på i detta samhälle som man borde ta tag i, men håller med kan vara jävligt störande.



Hade gott men du o-o vad hände i måndags!!!!!!

2009-07-08 @ 10:26:27
Postat av: Alex

Hej Mia!

Precis, problemet med flygfän är att dom är svåra att pricka och man riskerar att bli ännu mer frustread. Hellre en tupp än måsar ;-)

2009-07-08 @ 11:36:38
Postat av: Alex

Tja Stefan!

Visst är måsar inte ett av dom största världspromlemen men nog så irriterande. Matchen ja, var ju där och såg på´t, tycker faktiskt inte att 0-0 mot H-stad borta är så illa pinkat. Alla kan ju inte möta ÖIS hemma och plocka lätta poäng..hehe.

2009-07-08 @ 11:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0