Pungmos

Jäklar vad näara det var att jag badade i tisdags, var på Saltholmen och nästan kände på vattnet. Varmt som bara den men inte lika cool som soldyrkaren Jeppe som hade med sig specialmedikament för att uppnå maximalt med malingt melanom, jag testade på benen men avfärdade det som bluff då jag inte blev brunare på benen än på magen.

Igår gjorde jag slag i saken och köpte nya Lindeberg byxor att ha på jobbet, svarta så klart och rena pung-tortyren i tajthet. Tanken är att dom ska töja sig lite och att jag ska få några millimeter smalare lår. Det är verkligen en befrielse att få hoppa i shortsen och, som igår, äta en räkmacka och ta en öl i solen kl 21 på kvällen.

Kvällens upplägg skulle kunna se likadant ut, siktar på det.

Kommentarer
Postat av: stefan

Visst är det nice att kunna njuta ute till sent på kvällarna denna årstid man måste passa på innan det tar slut!! och en kall bira gud vaaaaaa göööööööött

ha en fortsatt underbar dag grabben................

2009-06-25 @ 13:29:52
Postat av: Anna

Jag hoppas att detta vädret håller i sig länge. Enda nackdelen när de är 24 grader och kl är 21,30 är att de blir varmt inne och svårt att sova=) Ha en bra helg.

2009-06-25 @ 21:30:13
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: jess

förlåt, men det var ju roligaste rubriken bland mina rssfeeds idag. och nej, jag är inte fem år. :)

2009-06-25 @ 22:39:47
Postat av: Alex

Jag vet att du inte är fem år Jess. Rubriken är roligare än byxorna..

2009-06-26 @ 14:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0