Sunday bloody sunday

Varmt så in i bänken igår men vad spelar det för roll när Tallroth bjuder på gästabud med grill och möjlighet till fotbolls-spel. Toppen kväll enda tills en gubbe gjorde mig sjukt besviken och sedan försöker dra valser som inte ens en taktlös herre som jag går på. Inget att gräva ner sig för men lite sur kan man väl få vara, även om det dessvärre går ut över andra.
Tydligen ledig imorgon, stranden, kolla om jag kan klippa mig, eller någon annan, och kanske fixa bettan.

För övrigt har tanken på att låta bibbi gå och lägga sig slagit mig ganska många gånger senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Emma

äsch alex, du får skriva mer i höst helt enkelt=)

2009-06-28 @ 10:45:19
URL: http://metrobloggen.se/ewc
Postat av: jessica

aldrig värt att blogga bara för att göra alla andra glada!

2009-06-28 @ 14:35:23
Postat av: Sandra

NEJ! NEJ! Du får absolut inte sluta blogga, jag läser din blogg ofta och tycker du skriver väldigt bra och roligt!

2009-06-28 @ 16:36:14
Postat av: Neliz (Daniela)

Tänkte snabbt tala om att jag hittills är nöjd med min SE X1 Xperia som du sålde mig. Surfar på den nu och det funkar super. Hoppas du får en del ledighet nu med sol och bad. kram, Daniela

2009-06-28 @ 18:10:25
URL: http://neliz.se
Postat av: Pilla

Varför?

2009-06-28 @ 18:23:48
Postat av: Malin Andersson

Då kommer jag sakna den... Snyft...Malin i Lund...

2009-06-28 @ 21:17:10
Postat av: stefan

jag kan förstå dig för man måste ju tycka det är kul at blogga och inte känna tvång.

Men under all den tid jag varit med tycker jag du gör ett superbra bloggande roligt spännade samt din bloggstil är super cool lättsam och framför allt intressant!!! hoppas du kör på i all fall framöver ALEX......

Ha en bra Måndag

2009-06-28 @ 23:58:07
Postat av: Ann

Du kan väl unna dig lite semester,unge man. Men sluta inte, skulle sakna dina salta formuleringar

2009-06-29 @ 07:13:24
Postat av: Anders Ankarström

"Toppen kväll enda tills en gubbe gjorde mig sjukt besviken och sedan försöker dra valser som inte ens en taktlös herre som jag går på."



Har en liten förnimmelse om att herrn själv begått detta misstag ett flertal gånger?

2009-06-29 @ 13:55:26
Postat av: Anna

Nej du får inte sluta blogga, de är ju roligt att få gån in å läsa om vad du hittar på för galna saker;)

2009-06-29 @ 17:48:49
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Mrs J.

Men Alex

Tänk vad vi pensionärer skulle bli besvikna. Underbart att läsa en kul, ironisk och lagom frän blogg skriven av en begåvad ung man med stilistisk förmåga. Alternativet är att du tar dig in som kåsör på någon bra dagstidning.

Men håller med Ann att du kan unna dig - och bibbi -lite semester. Och hålla oss på halster lite då och då.

Ha det bra. Nu är vattnet varmare än i vintras (apropå vinterbadningen).

2009-06-30 @ 01:06:43
Postat av: Alex

Hej Daniela!

Vad skönt att du är nöjd och du vet vem du inte ska klaga på om det blir trubbel ;-)

Augusti kommer jag ligga på stranden och njuta.

2009-06-30 @ 14:59:06
Postat av: Alex

Ja, kanske behöver jag och bibbi lite semester. Hon ska på avgifting snart så vi får väl synka.

2009-06-30 @ 15:00:01
Postat av: Daniela/Neliz

Hehe nä då, skulle väl aldrig vara så dum att jag klagar på dig (eller nån av dina kollegor) Men ni får ju allt hjälpa mig om det blir trubbel med den.



Inte så lång tid kvar då! Låter ju inte precis fel. :)



kram.

2009-07-02 @ 13:56:25
URL: http://neliz.se
Postat av: Lovisa

ja ta lite semester, men sluta snälla inte blogga, din blogg är bland de bästa ju! :)

2009-07-21 @ 15:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0