Uppe innan solen.

07,00 började väckarklockan ropa på uppmärksamhet, eftersom det inte spelar någon roll vad det är för signal på morgnen hatar jag alla signaler lika mycket, snabbt som en vessla stängde jag av och hoppade upp. Ett snabbt span mot fönstret gavs tecknet jag inte ville ha, spöregn, termometern visade 12 grader. Men har man bokat tid med Jeppe är det inget att fundera över, hopp i träningskläderna och ut i regnet.
Det är ju inte så farligt bara man kommit ut i skiten, 35min senare var jag tillbaka. Bra segt eftersom jag inte tränat sedan varvet, ska verkligen försöka bättra mig.

Eftersom vädret inte inbjöd till utomhus-aktiviteter planerade jag att hyra en film och sitta inne, vad händer, den lilla jäkla solen kommer fram. Aldrig kommer den vid rätt tillfälle, vill man sola gömmer den sig bakom molnen och vill man titta på regn så regnar det 2mil bort i stället. Men hade det alltid blivit som jag vill hade jag inte haft något att gnälla på. Nu var det inte så att jag grät floder för att solen var framme, utnyttjade det ganska väl genom att fika med den lilla värmelampan uppe i luften.

Kommentarer
Postat av: stefan

Bra gjort trots det pissiga vädret!!! Alex blir det något drag i midsommar för dig då eller ska du jobba,men ni har väl lite stängt i butiken??



Får önska dig en solig & glad midsommar//stefan

2009-06-18 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0