Max laxat

En lång, nåja, midsommarhelg är över för i år, förra året firades den dagen på Kebnekaise fjällstation. Kan inte med hundra procentig precision säga om det var någon större skillnad på vädret. Väldigt lungt har det varit för min del, i motsatts till en del andra använde jag midsommarafton och dagen till återhämtning i den lilla sol som fanns.



Nu ser det ut som jag ska buffra upp en del timmar på jobbet för att sedan kunna vara ledig med gott samvete kunna dra på mig en ordentlig ledighet, typ tre dagar.
Ibland blir jag lite smånöjd med mig själv, till exempel när jag svänger ihop en så här god tallrik med hemmagjord, i mitt kök, potatis-sallad med lax därtill.

Det händer även att jag blir mindre nöjd med mig själv, stod och pratade i telefonen innan jag skulle gå på bussen. Jag pratade med Jimmy om två av hans kompisar som jag nyligen träffade, jag frågade Jimmy i telefonen "Dom var inte purunga direkt, va?". Precis då går det förbi två damer i femtiårs åldern och hör mig säga detta, dom vänder sig om med halvglada munnar och frågade om jag menade dom...Eh, haha, neeeej, jag pratar i telefonen. Dom måste missat att jag hade headsetet i...


 

En extra lagrad västgöta ost smakade extra gott till laxen.



Sen var det lite småmysigt att ha sällskap i duschen av denna dam, 6-7cm mellan benen....om ni förstår hur jag menar. Jag är en sann djurvän och lät spindeln fortsätta vandringen i mitt tak.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick man inte se mer av duschen;)kram

2009-06-21 @ 22:36:22
Postat av: Anna

Å fy jag hade inte kunnat duscha om den där satt i taket...

2009-06-22 @ 19:55:29
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0