Minnesförlust

Igår blev jag rädd för mig själv; skulle ut och slänga sopor men när jag skulle in igen hade jag glömt portkoden...2 timmar tidigare och under ett och ett halvt år har koden varit den samma men jag kunde inte för allt i världen komma på koden. Jag kom på en massa kombinationer men ingen var rätt, trots att dom kändes väldigt rätt. Jag kan var och när alla sommar och vinter OS var men kunde inte komma ihåg min egen portkod, är detta början till slutet för mitt minne.
Kommer jag att kunna minnas folk jag mött, mitt personnummer, adresser, övriga koder osv, jag är skärrad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj låter inte bra det du...det brukar vara ett första tecken på att man antingen håller på att utveckla en tidig åldersglömska,men kan också tyvärr vara ett tidigt stadie av en demenssjukdom...sorry!Men vi får väl hoppas på att det bara är en allmän förvirring=)

/Linda

2009-06-11 @ 19:27:04
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Linda

Aj låter inte bra det du...det brukar vara ett första tecken på att man antingen håller på att utveckla en tidig åldersglömska,men kan också tyvärr vara ett tidigt stadie av en demenssjukdom...sorry!Men vi får väl hoppas på att det bara är en allmän förvirring=)

/Linda

2009-06-11 @ 19:27:46
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: stefan

Lungt grabben bara en tillfällig blackout som händer när man har mycket omkring sig och i huvudet så du behöver knappast oroa dig ""YNGLING"" bara sånt som händer ibland!!!''

Ha en bra morgondag Grabben

2009-06-11 @ 22:40:31
Postat av: Storebror

Skjuter in ett inlägg så att du minns mig. Det är ingen dans på rosor att vara nästan 31,5 , tro mig, jag mmm.... minns inte riktigt... Idag sågar jag förresten håsning, du kanske har nåt att tillägga.

2009-06-11 @ 23:09:33
URL: http://krillekrocko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0