Wacko Jacko

Wacko Jacko har lämnat jorden, kanske lika bra för honom som sedan länge svävat uppe i det blå. Jag fick en halv hjärtinfarkt igår när jag fick det tråkiga budet men detta kommer såklart bara att spä på myten kring honom. Nu kommer han verkligen ta steget till odödlig, motysägelsefullt, man blir alldrig så stor som när man inte är kvar på planen. Men ha har ett jäkla bra sällskap däruppe, Micke, Elvis, Lennon, Kurt Cobain, Cliff Burton, Bon Scott, Dimebag Darrell, Jimi Hendrix mfl. Hade inte bangat att sitta med det gänget och snacka gamla minnen.

Kankse kan obduktionen ge svar på varför han blev så jäkla vit, eller tog han med sig hemilgeten i graven.

Kult och ikon i kvadrat till dig Micke, fortsätt dansa på molnen.

/A

Kommentarer
Postat av: Jonny

antar att det påstådda syrgastältet, för ökad livslängd, han sov i, inte funkade då.....

2009-06-27 @ 13:28:21
Postat av: Alex

Haha, nej vilken miss!

2009-06-28 @ 10:04:40
Postat av: Anna

När jag fick höra de på radion att han var död tänkte jag hörde jag verkligen rätt. Men hans kropp har väl få stå ut med både de ena å de andra.

2009-06-28 @ 17:31:42
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0