Ev återfunnet god(i)s

Måste bara tillägga att, JA, jag var lite rund men det var inte därför jag tappade allt jag hade på mig. Batteriet på mobilen dog och då ansåg jag mig inte ha någon använding av den längre. Troligast är att jag lade den någonstans eller, som jag har gjort ibland, lagt den i baren och bett dom ladda den där.
Kameran hade jag ett annat upplägg på, ansåg mig inte få plats med den i jeansen så jag delegerade bort den till någon med rymmligare fickor. Nu tror jag mig lyckats lokalisera kameran så om allt går vägen bör jag ha den tillbaka inom några dagar.

Eftersom jag känner att stämmningen kräver att jag visar en bild på min dryckes-status den aktuella kvällen, tar jag fram, en inaktuell bild från i sommras där jag tycker att jag var i liknande tillstånd. Även den här kvällen verkar det som någon lagt något i min drink, säkerligen sömnmedel för hästar.




Vill tacka min sponsor Fabian på Nivå för utmärkt servering. Däremot kan flöjtarna i dörren på samma restaurang söka någon form av hjälp, dom verkligen hatar mig, tur då att det är ömsesidigt grabbar.

Kommentarer
Postat av: Em

ja, melodifestivalen är ingen höjdare, du verkar ju haft en kväll att minnas!;-)haha.. kul att läsa om är det iaf!

2009-03-02 @ 11:23:39
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Linda

Du ser ju nykter ut här jämfört med lördagen!Nä du... du får nog leta längre ner i bild arkivet för att hitta en mer rättvis bild=)

/Linda

2009-03-02 @ 11:25:38
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Josse

Tappade du mobilen i lördags? Har du inte kvar mitt nr då? MVH Josse

2009-03-02 @ 15:47:01
Postat av: Alex

Har jag haft ditt nummer Josse?

2009-03-02 @ 18:24:40
Postat av: Hmm

:D du... försöker skapa en blogg i denna portal, men jag går bet! Älskar din blogg, dagens skratt brukar det vara, att läsa den... Support?

Kram o tack för rolig läsning!

2009-03-02 @ 18:54:27
Postat av: Gudrun

Vakterna på Nivå gillar inga människor!

Men sig själva har dom ett förbannat gott öga till.

2009-03-02 @ 20:12:13
URL: http://www.lifeofgudrun.blogspot.com
Postat av: Veronica

Har läst denna blogg ofta, och jag gillar den skarpt! :)



PS: Alex, jag tror att Josse är ute efter ditt nummer, det är därför som hon skrev så, att du kan lämna det till henne ;) DS

2009-03-02 @ 23:02:06
Postat av: Alex

Fröken Hmm!

Visst här är det bloggsupport twentyfourseven. Klicka på gröna rutan som det står "gör som 25000 andra varje dag, skapa en egen blogg". sen hittar du på ngt roligt namn typ baginbox......blogg.se sen är det bara att köra på.

Roligt att du gillar min blogg!! Det är sånt som gör det ännu roligare att skriva.

Lycka till!

2009-03-02 @ 23:17:25
Postat av: Josse

Klart du fick mitt nr när jag köpte en telefon av dig. Du och din jobbar-kompis skojade om snus. kommer du ihåg mig ?

2009-03-03 @ 14:43:08
Postat av: Malin

Oj oj oj, din kund verkar nästan upprörd över att du tappat din mobil ;D

2009-03-04 @ 20:45:23
URL: http://moollys.blogspot.com
Postat av: malin

sluta bli så jävla packad då :P

2009-03-05 @ 12:04:52
URL: http://ungesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0