Nalle-Alex Puh

Jag ska sluta tjata om att jag har såååå mycket att göra och brunt med tid, låt mig bara konstatera att mitt liv för tillfället går snabbare än vad min lilla Nalle Puh hjärna hinner med.
Har idag fått många goda ting gjorda en del ogjorda också. Startade upp dagen med en återkomst till Solo för att byta ner midjemåttet på jeansen jag köpte i lör, från 32 till 31, jodå sommarens killerbody (citat från Frida) verkar vara i antågande. Hittade en provdoft i badrummet igår som jag föll för och tänkte köpa idag på Grand Parfymeri men jag glömde provet hemma och jag är helt oförmögen att presentera dofter i ord, bara att vända på klacken. Hade tänkt klaga på butiken här men jag sparar det, dom får en chans till.
Snabbt som en vessla drog jag hem och inledde "Operation städning 10/3", blandat resultat, har fått bort känslan av pundarkvart men det finns lite kvar att jobba på, som en ovan städare sparade jag lite till veckans övriga dagar.
 Ännu snabbare än innan formligen flög jag ner till frisören Anna för finputsning. Den nya friysren krävde en ny färgning, jag var som vanligt riktigt jobbig men Anna har bra tålamod och låter mig gnälla tills jag tröttnat innan hon fixar till det jag gnällt på. Lite städning till innan jag drog ut på en löprunda, 3:e på 6 dagar, 57 minuter i ett allt mer upptrissat tempo. Verkar inte som att jag har någon mat i kylen så jag får sticka ut på byn och leta upp något som mättar och stärker.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du hittat något riktigt gott att äta efter din effektiva dag. Idag blev det en löprunda på 40 min på lunchen och igår var det min tur att få en ny look, bla lite chokladbrunt;-). Angående städningen så skaffa dig en irobot roomba, kan jag varmt rekommendera, den fixar golvet samtidigt som du kan fixa annat eller rent av är ute och shoppar;-). Visst är det kul när man hittar en ny parfym som man gillar. Ha en skön kväll!

2009-03-10 @ 21:45:45
Postat av: Anonym

I know the feeling, Nalle-Alex Puh.. Senaste veckorna har varit så för mig med.. hinner inte tänka ibland :P



Duktig du är med tränandet!!



Snart är det helg igen.. (lill-lördag imorron)



Ha det bäst o sov gott, för det ska jag göra nu..



kram

2009-03-10 @ 22:21:27
Postat av: Lillan

Nämen det tar sej! Snart har du nog kropp nog för att vara substitut för "förspeslmatte"!

Ha en underbar dag....knacka tre gånger på pannan då det blir för mycket och säg "tänk tänk tänk"...Så gör han..allas vår Nalle Phu!

2009-03-11 @ 05:55:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ja städning är tråkigt men måste göras annars får man väl inom kort söka till rent hus men dom damerna verkar inget roliga att ha att göra med inga glada saker!!



Sedan efter att jag tjatat lite över din träning måste faktiskt berömma dig man blir glad och du ska vara STOLT över att du springer så ofta och lägger mycket tid på detta, men loppet börjar väl närma sig men du kommer klara det på lätta ben då



Ha en skön dag//stefan

2009-03-11 @ 11:21:42
Postat av: Emma

verkar som att jag har en programidé helt klart, behöver bara några kandidater sen kommer det nog gå vägen;-)



förresten, härligt med dagar som man får mycket gjort på!! ha de fint!// Em

2009-03-11 @ 12:32:48
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad du har vart effektiv=) Såg en liten bild på dig i tidningen idag tillsammans med två killar till...

2009-03-11 @ 15:21:14
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0