Skiljas på 15min

Såg en rolig(?) reklam på spårvagnen, "Skiljas? Boka tid för 15min fri rådgivning "... Ja herregud är det allt som behövs, hur mycket hinner man med på 15min. Kommer man en minut sent är det inte många gratis minuter kvar att vifta på. Man hinner sätta sig och presentera sig innan taxametern börjar ticka. Bokar man bara 15min och sen fått lite goda råd om man ska fortsätta trffa rådgivaren? Känns lite meckigt att dra dit ihop med någon man troligen kommer skiljas ifrån, för att sitta en kvart och sen gå åt varsitt håll igen.
Undrar om det är många som nappar på ett sådant erbjudande. Låter lite desperat från rådgivarfirman, dåligt kundunderlag kanske.

Kommentarer
Postat av: Marie

Dom är väl desperata efter kunder skulle jag tro!!

2009-03-03 @ 16:47:11
URL: http://emilbenjmin.blogg.se/
Postat av: sandra från face...

mmmmm, gud ja...Så nu la jag in ett inlägg som du sa..Hoppas allt är bra med dej. Du får följa min blogg med hörru.... ;)

2009-03-03 @ 19:57:45
Postat av: Ellebelle

Det där lät ju rätt knäppt! Kan ju hoppas att folk inte går på det, för taxametern efter de där 15 min lär ju inte va billig! Å då kanske folk ändå känner att de behöver hjälp så att de fastanar o e där på "övertid" o blir rätt mkt fattigare... då kanske det är smartare o gå hos en "vanlig" rådgivare (?).

2009-03-05 @ 19:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0