Snabb bildspolning

En kär återkomst till jobbet idag, inte alls så trött som jag hade befarat. Man inser hur långt detta land är när man får åka tåg en hel arbetsdag för att "bara" komma till Åre, halva landet är nästan kvar. I sommras när jag åkte till Abisko tog det 23 timmar.
Väldigt kort vecka, nu är det redan torsdag, jaja tiden går fort när man har roligt. Min granne Ola kom in idag och ville att jag skulle skriva på lite papper, eftrsom jag är firmatecknare för vår bostadsrättsförening. Glömde läsa igenom allt, hoppas han inte lurar mig, föreningen är ju värd någonstans runt 25miljoner. Kankse skulle vi sälja till någon mindre nogaräknad figur och sticka till pengarna. Får tänka igenom dett tills på fredag.

Efter att, inte ens kritiskt, gått genom bilderna från resan insåg jag att det var ett ytterst fåtal som passerade mitt okritiska öga.



Man åker ju inte till fjälls utan ett par saftiga skidglasögon och en vältränad arm.



En Stockholmare hittade jag att After-Ski:a med



In i dimman och kameran på snedden.



För att iallafall ha en liten bok som väntade mig i sängen på Nordic Light. Lungt och skönt, innehållet i boken är inte riktigt lika lungt och skönt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi skulle kunna ha en bokcirkel...jag tar med mig El Choco...kan bli intressant!Kommer dessvärre inte så långt då jag ALLTID vaknar med boken på bröstet!

Suck..vad har jag läst om egentligen?

Kramar

Linda

2009-03-19 @ 00:50:54
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hej.Jag lånade kortet på dig,det översta i bloggen(säg till om det inte är ok då tar jag bort det) eftersom jag skriver ett inlägg i min blogg och Du råkar vara med i det idag :) Hoppas såklart det är lugnt. Ha det bra. Och du, bra blogg :)

Mvh Zandra

2009-03-19 @ 09:20:15
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Zandra

Skönt att höra att det var lugnt :) Japp mobilerna fungerar bra.. än iaf:)Du som vet... Vilken är det hetaste mobilen nu?

2009-03-19 @ 12:45:59
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Sjysst matchning där med skidglasögonen med pikén, svart och rött :). Även en något dimmig blick två kort nedanför, men kanske oxå en lyckad kväll ;)

2009-03-19 @ 13:54:56
Postat av: Linda

Nu blev jag lite smått fundersam då jag helt tydligt ser ett par saftiga skidglasögon men kan inte hitta den vältränade armen....

Var bara tvungen då du nästan bjöd på den;) ler

Ha det gött!!

En annan Linda





2009-03-19 @ 19:00:09
Postat av: Zandra

Markus på ditt jobb har inte också varit med i något tv program eller? :)

2009-03-19 @ 19:05:44
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha Linda!

Hoppades att någon skulle nappa på kroken. Får börja träna armarna snart.

2009-03-19 @ 19:43:01
Postat av: Linda

Jag e inte så blyg av mig:) asg

Och den var ju så solklar att få till en poäng på....

Ha en bra helg och träna nu på så vi får se två välsvarvade armar till sommaren.... en annan håller på att svarva, fast på helt andra områden än du...

ler*

Gottgott!!!



Linda den oblyge :)

2009-03-19 @ 19:56:35
Postat av: Linda

Vem är blyg egentligen...Ska man behöva vara det?Jag fick nämligen höra idag att jag kan få tomaterna att rådna...hur tänkte han där?

2009-03-19 @ 22:55:11
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sluta vara så jävla snygg alex ;D

2009-03-20 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0