SuperSöndag!

Lördagen hade jag tänkt titta på Robinsson men ödet ville annorlunda, det inkom ett samtal med ett erbjudande om att gå på hockey. Otroligt skönt och kul att titta på när Fröunda plockade en smålands-skalp. Efter matchen kurrade det ordentligt i magen så jag begav mig till Klaras för att möta upp några vänner. Det var två för en på maten men inte ens jag kunde förmå mig att äta två pastarätter på samma gång.








Som, hoppas jag, framgått på bloggen har jag utan problem lyckats hålla mig undan från allt vad melodifestival heter. Med facit i hand är det bara en låt som jag hade velat höra med en gång, Sarah Dawn Finer


Kommentarer
Postat av: Lollo

hoppas ni hade trevligt på klaras;)Håller med dig om att den låten var bäst....Ha det gött!

2009-03-23 @ 06:22:34
Postat av: Sofia

Jaså, var du också på hockey! Kul, det var jag också=) Fast jag håller INTE på Frölunda! Heja heja hv=)

2009-03-23 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0