tillbakablick

Nu är kameran bärgad och några bilder från bowlingen känns okej att bjuda på. Resten av kvällen ser jag lite trött ut så dom sparar jag till mitt privata familjealbum. I vanlig ordning har jag ordentligt med träningsvärk i skinkorna, som tydligen ingen annan får.



"Fel på bana 16, lite för halt". Kan man inte vinna får man skylla på materialet.




Dr Tobbe och jag i varandras motsatser till klädsel. Jag brukar ha t-shirt och han skjorta men har var det tvärtom. Undrar vem som är gladast att träffas..




Hunk-Erik och jag är inte ihop ännu men vem vet.




Christian, Erik, Eskil, Jimmy och John

Kommentarer
Postat av: lina

haha.. Jag får oxå alltid det! Bara dom som har skönaste stilen när dom bowlar som får det har jag hört!! :)

2009-03-04 @ 17:47:36
URL: http://missthinkalot.blogg.se/
Postat av: Lollo

Inget fel alls på bana 16,det beror mest på den som spelar;)

2009-03-04 @ 19:55:15
Postat av: frida

Det är fan fel på dem där banorna.. När jag var där sist så lutade min bana åt höger... har aldrig varit så kass som jag va där.. SÅ DET MÅSTE VATT BANORNA :D

2009-03-05 @ 09:27:16
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Hmm träningsvärk i skinkorna, det var nå nytt! Undrar hur du lyckas få det :P. Lär ju spänna benen o då oxå skinkorna kanske hehe.

2009-03-05 @ 19:37:42
Postat av: Anki

Hej Alex.... Bowlingröv är väl lika känd som tennisarm....

2009-03-06 @ 00:03:25
Postat av: Lovisa

vad jag gillar att du börjar lägga ut mer bilder! :D kram på dej söte göte :)

2009-03-06 @ 00:28:34
Postat av: Anonym

alex vad du börjat åldrats!

2009-03-14 @ 01:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0