Mobilen borta

Dessvärre kommer det bli skralt med bilder från gårdagen. Mobilen borta och även kameran, total misär. Mobilen är värst, alla bilder, sms, mms borta.
Allt är sparat på datorn så för mig personligen är det inga problem men, det finns en del bilder som inte är på mig och inte är så kul om dom kommer på glid. Raderar ofta mina skickade sms så om jag skickat ngt smörigt finns det inga bevis mot mig. Tur att man jobbar med att byta sim-kort åt folk som tappar bort sina mobiler.
Men nu återstår väl bara att se om det kommer några utpressar brev på posten.

Så är det någon som hittar mina saker är det bara att skicka dom till mig och inkassera en saftig hittelön.
Beskrivning:
Nokia 6220 glidar-edition, svart.
Många bilder, på en del är jag med en del absolut inte jag...
Cirka 1800 sms i inkorgen, en del saknar jag redan.
Lite sliten i kanterna, volymknappen trasig.
6,5Gb musik.
Ett tajt shema i kalendern.

Ska köpa mig en liten handväska att förvara allt i, eller kanske en snygg magväska.Ska ringa runt och kolla om någon plockat med sig kameran. Den tog ändå dåliga bilder, så det kanske var ett omen. På samma sätt som att jag vann en likadan Nokia förra veckan på pokern.

Pratade precis med Jonny som var i stan igår, han och Andreas förfestade ihop när jag bowlade. Sedan gick vi, av någon underlig anledning, på olika ställen. Han, Jonny, gav mig en present som jag inte kom ihåg att jag fick. Jäklar vad dåligt samvete jag fick, nu berättade han var det var, två folköl och en Allt Om Vetenskap...samma upplägg som Same-Krippa hade i sommras. Tyckte jag var kul, undra föresten om jag drack upp folkölen...

Kommentarer
Postat av: Anna

tråkigt att tappa bort sin mobil å kamera . hoppas du finner den. att de finnes ärliga människor som lämnat den åter till dig , grattis i efterskott !

2009-03-01 @ 21:51:07
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kan hjälpa dig på traven lite...nä du drack inte upp ölen. Jag fick hjälpa dig att hålla paketet. Jag fick hjälpa dig att öppna det med.Jag satte tidningen under din arm,men tror du tappade det påväg upp till park lane!

/Linda

2009-03-01 @ 22:03:05
Postat av: Stefan

Ja aldrig roligt att tappa en av sin bästa ägodel med allt sparat frustrerande kan man säga! hoppas någon ärlig har hittat den så dina ägodelar och bilder kommer tillbaka i rätta händer. Är det åldern som gör att du blivit slarvig och glömsk grabben haha...... att det kom såp fort.



Ha en fortsatt bra kväll dags för sängen snart! hur går det med träningen inför varvet föresten??



hade gott

2009-03-01 @ 23:30:42
Postat av: Sofie

Någon som var lite för mycket alkoholpåverkad kanske? Grattis i efterskott, hoppas du hade trevligt av det du minns på din dag :D

2009-03-02 @ 00:30:58
Postat av: Em

HAHA

2009-03-02 @ 07:47:50
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stackarn! Det hade vart katastrof om min "sms-kompis" tappade bort sin mobil så förstår precis vad du menar... Man borde ha självdestruerande bilder och sms om mobilen kom i orätta händer :)

2009-03-02 @ 09:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0