Klockrent

Har dom senatse 12 åren aldrig använt klocka annat än vid träning, har känt mig lite lagom rebellisk. Inte brytt mig så mycket om tid, även om jag egentligen är noga med det. Dom senast dagarna har en känsla av, omedveten, vuxenhet vuxit sig fram, dags att köpa klocka.
Sagt och gjort , jag begav mig ner till NK för att uppsöka deras klockutbud. Fastnade för en klocka från Michael Kors, som av pappa skulle beskrivas som en "maskburk".





Mitt parfymproblem häromdagen löste sig idag eller egentligen igår när Johanna L köpte Paul Smith Extreme åt mig innan butiken stängnde. Tack!
Så nu vet jag lite oftare vad klockan är och luktar lite godare än igår.



Frölunda gick inte helt oväntat vidare efter klara 4-1 i matcher mot Norrland. Visst kan man tycka att domaren och tidsmännen kunde justerat både tid och beslut men har väldigt svårt att tänka mig att Luleå skulle vänt på spelet om inte om varit. Skönt, nu har Göteborg inte bara ett av sveriges bästa fotbollslag utan även ett av semifinal-lagen i hockey. Som det brukar med andra ord

Kommentarer
Postat av: Ellebellea

Riktigt flott klocka måste jag säg

2009-03-12 @ 23:14:30
Postat av: Ellebelle

Råkade visst trycka på skicka innan jag ens hade skrivit klart. Men som sagt riktigt flott klocka och elegant! Ska det va´ så ska det vá ordentligt eller hur?! :D Inte illa heller o få en parfym. =) Snart helg igen, men lika välbehövligt som alltid :P

2009-03-12 @ 23:17:59
Postat av: Lillan

Grattis till er Göteborgare för semifinalplatsen! Nu ska bara vi slå ut HV i morgon ...hoppas jag och sedan Färjestad i semin och ni får göra ert bästa så ses vi i finalen:)

2009-03-13 @ 08:29:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Christer

Grattis göteborgare där. Glida på en räkmacka när inte järnkaminerna är med, men vi var för dåliga i år. Hoppas på en bättre fotbollssäsong. Ha en väldans bra helg, KlockAlex!!

2009-03-13 @ 10:46:36
Postat av: -

Du tänkte också på gais eller?

2009-03-14 @ 10:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0