Markus AKA Makkan

Jag har börjat hjälpa unga talanger upp mot stjärnvalvet, det senast tillskotten är, för den minnesgode, Raggadish-Markus eller Makkan som han ska ha som artistnamn. Raggadish var efterföljar-program till klassiska bullen med han programledaren som såg ut som Grodan Boll. Markus funderar på att säga upp sig från sitt jobb som frimärks-slickare och satsa helhjärtat på sin modellkarriär.
Efter att ha pratat med Markus om det slitsamma jobbet som modell kände jag att han har alla förutsättningar att nå toppen, Makkan befinner sig i en ålder där han är väldigt lättformad. Jag hoppas och tror att han kan bli en riktig kassako för mig.



Den här läckra bilden kan bli din för endast 200kr och då är den signerad med en personlig hälsning från Makkan. Tänk på att bilden är upprättshovsskyddad och inte bör sparas. Jag och Team Alx Production&Investment AB önskar Markus lycka till. Har några intressanta New Metal Dansband på gång också.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken hunk! Han jobbar i 3 butiken Nordstan va??? Riktigt snygg kille!!

2009-03-19 @ 14:39:21
Postat av: Julia

Såg han på en Gais match i höstas blev helt varm innombords när jag såg honom,, äntligen vet jag var han jobbbbbarrrr yessss

2009-03-19 @ 15:50:47
Postat av: Stefan

Men va faan Alex med sådana modellstjärnor i stallet kommer du ju att blekna och försvinna ut i perferin, men vad gör det för dig du kommer ju att tjäna sjukt mycket slantar på dessa och leva livets goda lyx dagar med kaviar och champange every day........haha vad får du allt ifrån



Ha en bra kväll på dig, you are back//Stefan

2009-03-19 @ 16:59:14
Postat av: Malin

Hej alex, hoppas du hade det mysigt i åre, kan tänka mig att det blev en del fest. SKA DU LÄGGA upp någon bild får du lägga upp nån som ser bra ut som är en fröjd för ögat att titta på . HAHAH han verkar vara en sån 15-årig tjej som har sett för mkt på TopModel, hahaha. Ge mig kraft. NEEEE skärp dig såå man kan fortsätta läsa din underbar blogg. PussKram Malin

2009-03-19 @ 18:29:18
Postat av: Emma

HAHA, ge mig en mörk kille istället tack=)

2009-03-19 @ 19:18:50
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej Emma!

Tanken är att "stallet" succesivt kommer att utökas efter önskemål. Men detta är vår påläggskalv, tillsvidare.

2009-03-19 @ 19:41:13
Postat av: Emma

Haha, mörk som i mörkt hår kanske. och lite skägg och lite rufsigt hår haha.. din blogg alltså, kul=)

2009-03-19 @ 20:28:37
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Emma

förresten, va jobbar du med egentligen?=)

2009-03-19 @ 20:31:23
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

En riktigt sån schtekig surf kille du fått in i ditt stall Alexander " Karl"Sideby.. Håller med Emma ;)

2009-03-20 @ 09:34:05
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tjena! Läser din blogg lite då och då, måte säga att du verkar ha en grymt skönt humor:)

2009-03-22 @ 22:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0