Bra respons

Jäklars jäklar vad roligt att så många av Er gav sig till känna och berättade lite om vilka Ni är och vad ny tycker om bloggen. Inget negativt alls, hade nästan hoppats och trott och någon skulle ha lite gnäll att komma med. Även rolligt att många av er har egna bloggar, en del har jag varit inne och kommenterat. Nu vet jag mycket mer vilka ni är, jättekul.

Helt utanför ämnet men lite roligt eller inte, om någon ringer 01.45 och man inte svarar är det då okej att ringa 11 gånger till inom loppet av 20 minuter? Gränsfall.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Kan tyckas att detta inte är helt okey att ringa så många gånger men det troliga är att det kallas på fyllan och då gör man ofta saker man inte gör annars. Som att lägga ifrån sig mobilen när batteriet är slut och då kan man ju inte ringa någon eller kameran haha , men man brukar bli mycket modigare i detta stadium och då kan det bli tokigheter.



Men summan av det hela är att det inte är okej att ringa så dags om man inte vet att personen är är på samma linje den dagen, är störande om man försökt sova men så kan det vara ibland bara köra på till det är ens egen tur att komna i samma läge!!!!!!





Ha en bra söndag! Håller med, rätt lag vann igår både FRÖLUNDA & LINKÖPING//steff

2009-03-08 @ 11:21:13
Postat av: Lillan

Vem vet vi kanske ses under slutspelets gång! Även om nu Timrå loosade stort i går....är ju bäst till 4 matcher!

2009-03-08 @ 11:24:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: emma

stäng av mobilen?

2009-03-08 @ 11:42:20
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller fullständigt med Emma!

/Linda

2009-03-08 @ 11:54:28
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, du får la gå in å kika på min kassa blogg med då..eller..ge mig lite tips å ideer.. !!//Sandra

2009-03-08 @ 12:35:18
URL: http://sandymandy81.blogg.se/
Postat av: Marie

Men det är väl trevligt med lite sådana samtal mitt i natten...särskilt när dom har så mkt o berätta!! Tack för hälsningen föresten på min blogg!!

2009-03-08 @ 13:44:30
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Nä jag vet, funderade på att åka ner å köpa de idag men jag hade ingen större lust att bege mig ut i snön.

2009-03-08 @ 17:41:31
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vem kan vara så desperat o ringa så många gånger på natten?? Hade blivit fly förbannad men stänga av mobilen är inget o tänka på om man inte vill ha oväntade samtal mitt i natten....

2009-03-08 @ 19:35:10
Postat av: Nina

11 ggr känns liiite väl mycket.. om det händer en eller två gånger, kanske man kan ha öveseende, eftersom personen ifråga som ringer är onykter/full... Men sen skulle jag bli irriterad som fan.



/Nina

2009-03-08 @ 21:18:32
URL: http://ninacs.blogspot.com/
Postat av: Ellebelle

Inte riktigt okej tkr jag... om det inte var nån i familjen för då hade man ju fattat att det var nåt viktigt. Men varför sova med mobilen påslagen? Händer ytterst sällan att jag gör det just för att slippa bli väckt, även om det inte bruukar va nån som ringer mig mitt i natten. Om du har fått nån tjej efter dig så verkar det ju som hon isf var rätt desperat :P. Och som Stefan va inne på så kanske d va nån som va lite väl gla i hatten...

2009-03-08 @ 21:49:07
Postat av: annica

Man är antagligen inte nykter när man ringer så...o då talar jag från egen erfarenhet...haha...jösses vad jag skämdes dagen efter när jag tittade i mobilen..:)

2009-03-08 @ 21:56:03
Postat av: Anonym

Skönt att se folk kommentera mitt missöde...Men jag har ju iaf bett om ursäkt...eller hur;)Jag hoppades ju på att du skulle svara på andra,tredje,fjärde...osv:)

haha...skönt att du skrev gränsfall=)

2009-03-08 @ 22:20:13
Postat av: Veronica

Jag vet vem det är, hihi ;)

Men är tyst om det!

2009-03-08 @ 23:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0