Strålande lördag

Lördag, lördag, jag har varit ledig idag. Kan inte komma ihåg när jag var ledig en lördag senast, ledig har jag varit men alltid varit iväg på diverse saker. Så, idag låg jag och drog mig då Snake ringer och skjuter upp träningen en kvart, vilket innebär att jag kan ligga kvar just den kvarten extra. Glädjen grummlas lite när det återigen ringer och Tobbe säger att han eventuellt är magsjuk...eventuellt...och att jag kanske får jobba ändå. Jag och Jocke (Snake) springer en fin runda i drygt 50minuter, det visar sig att min månadslånga vila har gjort mig gott, Jocke får släppa i backarna. Snart är jag på rätt spår.

Väl hemma blandar jag ihop en god mix av keso, rökt kalkon, äpple, fetaost och pumpa och solroskärnor. Några mackor senare är jag på gång in till stan för lite shopping tillsammans med Tina.
Vi hade knappt inlett klädjakten innan vi träffade på Anna med dom sötaste tjejerna som finns Smilla och TIlly. Alla fem gick in på Solo och kollade på jeans, bättre smakråd än fyra tjejer kan man ju inte ha. Vi var överens om att ett par från Lee, ett märke som jag har lite svårt för, passade bäst. Vi lämnade tjejgänget för att gå och äta lite mat. Jag smällde i mig en god pasta med oxfilé och parmesan. Stärkta av maten slog vi upp portarna till NK och hittade en snygg cardigan från Paul Smith som jag slog till på. Roligt med den var/är att det är nummer 7 på, vilket var Håkan Milds nummer när han spelade i blåvitt, stort. Nöjd med mina inköp åkte jag hem och lyssnade på sportradion när Frölunda körde över Luleå samtidigt som jag tittade på friidrotts-EM, samtidigt som jag små-sov i soffan. Summering; en riktigt bra lördag och eftersom jag sitter och skriver nu kommer jag inte att gå utanför min dörr. Väldigt nöjd med att min kategoriska bojkott av Melolöjd-festivalen har fungerat så bra, säger som jag brukar; tur att man inte betalar TV-licens. Nu kommer dom väl knacka på vilken dag som helst.



Alex, Tilly och Smilla.



Från Paul Smith Jeans

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah baginboxbibbi, har länkat dig på min blogg, ännu fler måste ju börja läsa din blogg och dina vardagliga poblem...Synd att ni inte skall ut Hela 3 verkar gå ut ikväll :) Sofia hetsar. Ha en bra kväll!

2009-03-07 @ 23:07:25
URL: http://sarahjohansen.blogspot.com
Postat av: Suzanne

...och samtidigt som LHC slog Skellefteå med 4-0!!



Vilken underbar Lördag!!!

2009-03-07 @ 23:48:42
Postat av: lina

hv slog timrå med 7-0!!!! ojojoj:))

2009-03-08 @ 00:28:31
URL: http://missthinkalot.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka söta små tjejer.Härligt att vara ledig.

2009-03-08 @ 16:44:19
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Ellebelle

Goa tjejer du hade hos dig =). Haha ang tv-licensen så e man ju ganska glad över titthålet i dörren på lgh:en :P !

2009-03-08 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0