Projekt rensning

Nu har jag startat ett evighetsprojekt, att städa upp och rensa ut kläder och annat överblivet material. Efter att kollat runt lite fann jag ett gäng jeans som jag inte är sugen på att använda längre. Tror det var 13 par gamla trotjänare.



Jag är som en liten hamster och samlar på mig det mesta men jag tror att en ny era har börjat i mitt liv, lite mer minimalistiskt.

Cd-skivorna låg ju inte heller direkt sorterade i boksatvsordning, mer bokstavsoordning. Kameran blev helt vårtokig och tog bilder av bara farten.



En av mina blommor har stått lite otacksamt till senaste halvåret och ådragit sig bruna blad och utslag på kvarvarande blad men efter lite mer solcentrering har den återhämtat sig och gjort sig redo för att ta tillbaka sin plats bortom solens räckvidd.
Ett par skor fick sig en vårputsning också, gäller att lysa hela tiden.





Som om inte detta skulle räcka för denna fantastiska dag ringde jag och sänkte mina telefon och intenetkostander till hälften OCH jag har sprungit i det underbara vårvädret, utan mössa. Det börjar verka vår banne mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du har vart=)Längtar till man kan börja ta fram sina vårkläder och börja använda allt...Behöver med en rensing i min gaderob, brukar alltid ta ett tag eftersom jag envisas med att lägga och hänga kläderna i färgordning =)

2009-03-31 @ 19:06:18
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Malin

Springa? Haha, gäller o springa nu innan du ska mumsa i dig min goda påsktårta jag RÅKADE lova :p

2009-03-31 @ 22:57:26
URL: http://moollys.blogspot.com
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Är det dags för loppis nu.. Eller lägger du ut Jeansen för försäljning på Blocket :)

2009-04-01 @ 10:40:22
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Har tänkt lite på dina jeans...släng dom inte . Skänk dom till stadsmissionen. Tänk dig själv...Någon trasig själ får äran att gå runt med "ensam mamma söker alex" gamla jeans! Det kommer gå till historien!Och du gör en mycket fin samhällstjänst!

Vad tror du???



Linda

2009-04-01 @ 23:05:46
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Alex

Linda:

Ja tänk att få gå på gatorna i mina gamla trotjänare till jeans, man kan ju tycka att det känns som julafton för mindre.

2009-04-02 @ 14:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0