Väder(löst)

Nyss hemkommen efter en kväll på Lindex med bra priser, mat och lite vardagslx i form av skumpa på  småflaskor. Jättekul men Lindex är ju ingen butik jag brukar shoppa i, dam och barnkläder är deras utbud. Tur då att jag har mina små favvo-tjejer Smilla och Tilly. Hittade ett riktigt snygg klädkomination till dom, fräcka småtjejer ska ha coola kläder var min paroll för kvällen.
Väder är alltid en källa till blogginlägg och allmänt stangerade samtal men nu är det lite väl mycket fram och tillbaka. Vårsol på dagen och snö på kvällen, skit samma jag har kläder så jag klarar mig.



Mycket Göteborg i fotbolls Sverige, fotbollens huvudstad.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Man kan inte annat än hålla med, vädret har allt annat att önska tö på dagen snö på kvällen men som dom säger det finns inget dåliga väder bara dåliga kläder men snart bör våren vara här och man kan ta av vinterpälsen. men du ALEX vad sysslar detta FHC med två hemma torskar ser ill ut det här !!!! får hoppas att grabbarna med bollen gör det bättre av Göteborgslagen än hockeylaget.



Hoppas du får en skön trevlig helg och glöm inte släcka ner 20,30 lördag som alla tjatar om och sen slår väl alla på strömmen 21,30 och då rasar väl allt av överbelastning!!.....haha//kram Stefan

2009-03-27 @ 11:26:05
Postat av: emma

ja varför alltid detta väder?? jag funderar nästan på att skaffa en väder inriktad blogg..

2009-03-27 @ 20:57:57
URL: http://ewc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0