Åre

Ride on, ride on, nästa helg är det dags att dra iväg till Åre med boende på Holiday Club. In i det sista var det osäkert om jag skulle kunna åka iväg men det löste sig. Jag har inte åkt skidor på, God knows, skulle behöva en privatlärare för att få ordning på mina Super G-svängar. Risken att bryta lårbenshalsarna är överhängande om jag inte bara kör i barnbackarna.
Annars kan jag sikta in mig på gym och relax-avdelningen för att kunna vara i fin form till after-ski. Pengarna till skidhyra kan jag kanske lägga på rekreation, massage och nyttig mat.



Ser trevligt ut redan på bild.



Nattkörning är inget jag kommer ägna mig åt.



Fullproppat i baren, tid att boka plats redan nu så man inte blir utan stol.



Given tröja.

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅHHH!!!!Jag vill me till åre! Finns det en plats över tro???

2009-03-05 @ 14:40:38
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: missy

Tönt!!!!

2009-03-05 @ 17:49:39
Postat av: Ellebelle

Hehe du o dina små pilimarisk inlägg ;). Tror det kommer gå galant med åkningen. Jag har själv inte åkt utför på typ 10 år nu, men jag tror man kommer igång ganska snart... sånt där som sitter i kroppen fast man nästan inte tror det. Ni kommer få det toppen! Du får uppdatera sen om hur det gick med både skidorna o barbesöken, om ni fick nån plats vill säga :P

2009-03-05 @ 19:41:43
Postat av: Anonym

Får man följa med? =)

Är ingen skidåkare, men bosätter mig gärna i relaxen :P



/N

2009-03-05 @ 22:06:26
URL: http://ninacs.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vad härligt de såg ut på bilderna. Jag har faktiskt aldrig vart i Åre, eller jo bara en gång på sommaren och de var ingen höjdare. Fanns inte så mycket att göra tyckte jag. =) Hoppas att ni får de bra.

2009-03-06 @ 17:33:58
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: malin

I love ÅRE!!! :)

2009-03-07 @ 21:07:40
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag bodde utanför östersund ett antal veckor under min slututbildning för ett antal år sedan några kollegor och vi åkte till åre under helgerna då det var för långt att åka hem under dessa hade aldrig åkt utför innan och dom lura upp mig i tror det hette svarta backen och så rädd har jag aldrig varit att ta mig ner i en brant backe rakt ner men lyckades med nöd ta mig ner hela vägen och sedan tog jag mimdre branta backar men roligt var det trots allt. Har du prövat den backen??

Hoppas du får en rolig helg nästa vecka smart att åka när sportloven är över blir mycket lägre priser på allt då!!!!//steff

2009-03-08 @ 11:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0