Hej sommar

En mycket tillfredsställande dag so far, långlöpning i Änggården med Jesper. Otroligt segt första 45minutrarna men sedan lossnade det för Mr Slowstarter och klockan stannade på 92 minuter. Det får jag vara nöjde med med tanke på årets i övrigt dåliga träning.



Solen skiner idag också, även om det blåser lite mer än igår, bara att vara glad och jobba upp några soltimmar innan jobbet kallar i veckan. Kaffe ute i solen har man ju väntat ett tag på.



Sen noterade jag att jag hade glömt ta av mig långkalsongerna som jag haft hela vintern, väl fungerande benvärmare men nu behövs dom inte längre.Fram men trimmern i Magnus Samuelsson edition och börja det dryga jobbet att göra benen lite sommrigare.



Hej sommar, hejdå en del av håret.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det aningens fåfänga jag anar? ;-) Trodde bara det var tjejer och cyklister och kanske simmare som trimmar/rakar benen..

2009-05-02 @ 19:26:44
Postat av: Alex

Haha, ja kanske lite fåfänga men nu för tiden är det väl många som trimmar håret på olika delar av kroppen.

2009-05-03 @ 10:33:00
Postat av: Åsa.S

Allt för att minska luftmotståndet!? ;)

2009-05-07 @ 11:10:09
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0