Höja ribban

Kankse dags att höja träningsribban ett par snäpp, jag är nöjd, nöjd för att det inte krävs mer än 22 pass på ett år för att göra den tiden, det visar att det är viktigt med vila också. Men till nästa år ska jag ha tränat bra mycket mer än så. Jag fick inte ut någonting av loppet eftersom det var alldeles för jobbigt alldeles för länge. Nu har jag grävt fram några gamla träningskompisar som är sugna på att springa Stockholms-halvmarathon i september, tror jag. Det blir nästa mål, att ta reda på när det är sedan är nästa att anmäla, först på tredje plats kommer att springa.

Nu ska jag kila in till stan för några ärenden och ta en bit mat med min gamla klasskompis Erik. Han har stuckit från mig och skaffat tjej, så honom ser jag inte ofta. All skuld läggs på honom.

Kommentarer
Postat av: emma

låter som att du haft några riktigt trevliga dagar! bra placering på gbgvarvet också! nice work!

2009-05-18 @ 18:44:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ewc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0