Lars Fegerbäck

Lång dag med jobb från 09.30-20.15, inte alltid lätt att heta Alexander Sideby. En effektiv hemfärd, där Västtrafik gjorde sitt bästa för att underlätta för mig. Hann perfekt in och handla färska lax på hemköp, det enda jag missade var att köpa något att göra sås på men, spela roll, det blev minst lika gott ändå. Jäkla fena jag är på att laga mat, har förätit mig min gamla favorit-råvara, köttfärs.
Det kanske var på tiden att det blev så, har burit hem en köttfärs till en vikt av en fullstor elefant genom åren. Nu satsar jag på det nya med fisk, rotfrukter och mera grönsaker. Finns nog en hel del som jag gått miste om där.

Såg att gubben Lagerbäck har tagit ut en ny trött trupp till landslaget, så otroligt sosse-feg han är. Bara säkra kort, samma gäng som alltid. En skadad Anders Svensson....Tobias Hysén kom inte med, inte oväntat med den bakåtsträvar-mentaliteten.
Inte bara för att jag håller på blåvitt men en kille som öser in mål och är i uppenbart god form borde platsa i landslaget, vad är problemet. Hade Sur-Henke gjort Tobbe-mål hade TV-kanalerna kastat in ett extrainsatt 30min program, det är skillnad på folk och folk men jag tycker det är skillnad på skit och pannkaka.

Kommentarer
Postat av: Forza Blåvitt!

Klockrent!

2009-05-27 @ 14:52:19
Postat av: stefan

Mycket av det du säger stämmer!! jag reagera över att Tobias Hysén inte var uttagen snacka om att fega hela livet men har han alltid gjort dags att byta vid rodret snart han har suttit för lång tid nu, så håller helt klart med din analys.



Hoppas laxen blev bra hadeee grabben

2009-05-27 @ 17:55:52
Postat av: Anna

Jag har lärt mig att äta lax för ca 1 år sen, men bara ungsbakad=)Men räkor de övar jag fortfarande på att äta...

2009-05-27 @ 18:43:25
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Alex

Hej Stefan!



Ja, han är är tråkig, torr och konservativ som en gammal tegelvägg i augusti men tyvärr fungerar hans koncept...ibland iaf.

2009-05-28 @ 00:36:11
Postat av: Alex

Hej Anna!

Aha, du är uppstartsfasen i vattenvärlden, tror det kommer, hoppas det för det är ju såå gott.

2009-05-28 @ 00:37:46
Postat av: Christer

Ja Lagerbäck gillar verkligen att föryngra. Synd att han inte kan använda Hedman, Alexandersson och Mild längre. Hysén borde ingått i truppen. Han visar ju gammal "Djurgårdsform" i år.

2009-05-29 @ 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0