Telemöte

Inatt hade jag besök av Peter "Hellre ökänd än okänd" Tallroth Ohlsson, han dök upp med en väska och en folköl för instalation på Soffa Sideby. Vi hade det väldigt mysigt, första timmen pratade jag i telefonen, sen pratade han i telefon i tre timmar och jag hann gå och lägga mig. Vaknade när han bakade gröt i micron, tidigt som bara den.

Det var i allafall trevligt med lite sällskap i lägenheten, även om det mest var telefonsamtal. Ett födelsedagsbarn/farbror finns idag att gratta, The One And Only Mr Kryckan AKA Andreas Hansson, idag plockar han hem sin 32 födelsedag. Stort grattis A!

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Hi på daj.. mötte en trött Tallen imorse på spårvagns stationen Ekedal minsann... Han sa att han inte sovit mycket inatt ??..



Man tackar för dom fina orden gubben.. Lördag blir detf est oavsett vädret.. För då tar vi Berget annars..



Kraaaaaaaaaaaaam

2009-05-20 @ 16:02:50
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0