Deklarerar en sak

Då var det deklarerat och klart för den här gången, bara sitta och hoppas att dom inte ringer och frågar vad jag gjorde förra året. I år var jag schysst och drog inget för resor till och från jobbet, jag bjuder på det. Helgen gick i lugnets tecken och jag är redo att möta en ny vecka.
Ikväll spelar Blåvitt mot Ellos på bortaplan, jag kommer inte vara på plats i Borås då jag jobbar lite sent idag. Å andra sidan har det bara inneburit förlust när jag varit där och tittat föregående år, kanske turen kommer när jag inte är där.

Har alltid tyckt att det varit mysigt att titta på Så Ska Det Låta men tittat jag inte så ofta, det som slår mig är att det blivit ganska urvattnat vad det gäller artister. Känner knappt igen någon, igår när jag tittade var det September, som jag inte känner igen till utseende, och en kille som sjunger barnlåtar. Som utfyllnad var det en musikalkille som satsade hårt på "rocktema" men Led Zeppelin t-shirt, skinnmuddar och kedja. I övrigt brast han ganska mycket i sin rocklook. Mojje, dagisfröken, sjöng en låt som måste varit han egen, om vilket håll bananer växer. Men men, folk tittar ju ändå så det är väl bara för Baluba-Peter att fortsätta leda och dra in pengarna för programmet.

Kommentarer
Postat av: Jonny

phuu...är ute i sista minuten alltid med inlämning av Deklaration...varför är det så ?

2009-05-04 @ 16:56:31
Postat av: Anna

Peter är ju bara för härlig, till och med dansbandskampen tittade jag på när han var programledare där=)

2009-05-04 @ 18:25:56
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Nina

Peter är nog en av dom skönaste programledarna som finns.

2009-05-04 @ 22:20:12
URL: http://ninaisabell.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag har inte sagt ngt dumt om Pekka, mer att han kanske inte lyckas så väl med att hålla upp deltagarklassen

2009-05-04 @ 22:52:26
Postat av: Thess

hehe såg också det programmet o Bananlåten är hans egen från Nickes o mojjes barnprogram..men den låten fastnade o är ju så skön..trots att den e rätt barnslig :P hehehe.. kram thess

2009-05-05 @ 00:36:56
URL: http://lillthess.blogg.se/
Postat av: jessica

Så går det när skivbolagen satsar stenhårt på diverse folk från idolfabriken..

2009-05-05 @ 00:43:14
Postat av: Stefan

Du Jessica att det beror på idol deltagarna stämmer väl knappast med verkligheten vakna lite va!!

I senaste programmet var bla mojje,september peter johansson,emilia de poret gången innan var det la gaylia,samuel ljungblad,gabriel fors mm listan kan bli lång och vad jag vet har ingen av dessa varit med i IDOL men orsaken kan väl vara att dom mest kända ofta inte har tid att deltaga då dessa förmodligen har så mycket annat på G. Och självklart vill skivbolagen puffa för sina artister dom vill ju tjäna mkt slantar på kort tid så är det bara, så det håller ja med om



Ha en bra dag

2009-05-05 @ 10:55:28
Postat av: M I

Sideby! Klart att du inte kan dra av för resor till och från jobbet... Har hört att du blir körd och till och med hämtad rätt så ofta?!?!!



Btw, nästa gång vi stötter på varandra vill jag höra bananlåten! Dock något ljusare tonart än förra gången... Lät lite väl bullrigt.



Ciao cabrón!

2009-05-05 @ 12:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0