Insiktslös tjej

Efter den sköna morgonträningen igår satt jag som sagt och slappade i solen ett tag, eller snarare ganska många timmar. John, Rick och jag bestämde oss för att ta en eftermiddagsöl nere på Linné där vi mötte upp med Jeppe. Mycket skönt att bara sitta och slappa utan någon stress eller vidare planer för kvällen.

Nu till något som förvånade mig, när vi senare skulle gå in och sätta oss kom en höggradigt berusad tjej fram och började prata, hon frågade flera gånger vad jag hette, minnet var kort. Sedan droppade hon den sköna frågan "kan inte du sova hos mig?", rakt på, jag tackade för förfrågan men svarade att jag inte var intresserad. Hon hade väldigt svårt att förstå svaret och frågade igen, jag svarade samma sak som tidigare, då kommer det från henne; "vet du hur många jag kan sova med inatt..?" Hahah, herregud jag visste inte vart jag skulle ta vägen, kan man inte ta att alla inte vill sova hos en okänd tjej. Undrar om hon hittade någon annan att dela säng med.

Jag och John tog sällskap hem genom slottsskogen och missade tolvslaget hemma med 3 minuter.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tror faktikst inte hon hittade särskilt många att sova med..såvida hon inte hittade en lika full karl nånstans!!

2009-05-03 @ 12:42:06
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Stefan

Är väl trevligt med fina erbjudande så där en lördag kväll haha, men dom behöver väl knappast vara redlösa för att man ska nappa så man förstår att du snällt avböjde det hela. Och hon hade väl knappt koll på vem hon fråga då hade hon inte behövt fråga efter namnet!!!! Men friskt vågat av henne i det tillståndet men hon fick säkert med sig något annat napp under kvällen som hon inte heller minns vem & vad denna hette, men ibland kan det vara tufft att ta ett nej i dessa lägen men du hade säkert tur som klara dig undan haha..............



Have a nice day in the sunshine

2009-05-03 @ 13:27:55
Postat av: Anonym

Alex, jag va mä igår och jag såg henne talade med henne och skrattade och gick där ifrån...

2009-05-03 @ 14:22:56
Postat av: Anna

Hon vaknar väl med ångest idag=)

2009-05-03 @ 14:31:48
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: emma

hmm, lät rätt oattraktivt.=)

2009-05-03 @ 14:48:18
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja du var ju där Tallroth. Inget att ha!

2009-05-03 @ 14:52:18
Postat av: Nina

Finns mycket konstigt folk i Göteborg

2009-05-03 @ 16:50:01
URL: http://ninaisabell.blogg.se/
Postat av: Ann

Stackars tjej. Hon skulle ju behöva hjälp med sin självbild.

2009-05-04 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0